August 10, 2008

Caldutze, abia scoase din cuptor!

Fiind duminica seara, sa fie ceva light!

Noile obsesii muzicale ale acestui timp:

Martina Topley Bird - Carnies


Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wiv Me


Snoop Dogg - My Medicine


via Coyote :)

si de la mine, citire, aaa, ascultare:

Ron Carroll - Walking Down The Street

[mi-a zis z0n3 ca prin Banbu Mamaia se da din acelea pe aceasta melodie. Te cred pe cuvant, tu pune visualurile acolo, ca eu nu calc sa ma conving ca ai dreptate:))]

Nada Surf - Hi Speed Soul

[obsession...]

O saptamana usoara, tuturor! :)

later edit PS: cateva cuvinte mi-au venit acum in creieri si m-am gandit sa vi le spun si voua. E vb despre singurul citat care mi-a atras atentia, ceva referitor la oameni, ceva ce am auzit mai demult si from time to time inca ma face sa gandesc mult de tot: "nimeni nu poate apara un om de el insusi". Now think about it, aveti o intreaga saptamana la dispozitie, starting... NOW!
Si mai e ceva, stiati ca puteti invata o pisica sa faca ce vrea ea? :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates