August 13, 2008

Morala lupului din backstage

Acum 3 ani am fost la Stufstock pt prima oara.
Am stat 4 zile, cu 30 de mii in buzunar, am pus cortul pe plaja, in fata actualului Gulag, fostul Club A, parca.
Nu mai stiu daca am dormit, nu mai stiu cata lume am cunoscut, cat si ce am fumat si cat am baut, pe cine am parasit si cu cine m-am cuplat.
Stiu doar ca in alea 4 zile m-am simtit libera.
Muzica, prieteni, concediu, vacanta de vara, gandul la marea mea iubire, marea, si ea, tot iubirea mea, nisipul de peste tot, fumul si cuvintele care mi-au vajait prin creieri la un rasarit de soare, numerele de telefon adunate, ploaia din penultima seara, plimbarea pana aproape de bulgari, Bibi, baiatul cu porecla cu TZ mult, vodka aia cu suc de portocale, berea la 2 litri plimbata prin atatea maini. Eram cu totii liberi. Si ne-am intors fericiti.


Morala, pt ca vorbeam de ea, e ca lupul isi schimba parul, dar romanul scarba cu care face anumite lucruri, ba.

A inceput Stufstock 2008, dar va rog sa nu va duceti. Nu salvati nicio Vama, ci dati banii pe bilete si cineva ii incaseaza si p-orma cu ei salveaza o asociatie non-profit [siiiigur!] de la faliment [de ce apare cuvantul asta daca nu iese cu bani!? hmm!!!].
Ma inscrisesem ca voluntar pt Stuful de anul asta. M-au selectat pe baza CV-ului [wtf, ce fac oamenii astia, baza de date cu CV-uri de pustani hipioti?], m-au chemat la o intalnire cu mai multi [cititi pe site, nu va dau linkul, nu vreau]. M-am dus direct de la serviciu. Se pare ca fusta mea, sandalutele mele cu toc, machiajul meu office... nu le-au placut. Desi CV-ul meu suna shiny si ma pusesera pe un job mai important, imediat cum am ajuns o tanti m-a luat peste picior si mi-a vorbit ca unui copil de gradinita care nu intelege ca sandalele mele cu toc nu au loc pe nisipul din Vama. Nici macar n-am apucat sa deschid gura. Ma scuzati, muncesc intr-un loc respectabil si ma imbrac adecvat, n-am stiut ca nici macar in timpul liber si in afara tinutei business, oamenii ca mine nu au loc in Vama, pt simplul motiv ca de luni pana vineri, de la 9 la 6pm isi construiesc un viitor.
Screw you. Am vrut sa va fiu de ajutor, am vrut sa experimentez lumea voastra de pe interior si, da, am vrut sa vad artistii de aproape. Dar nu m-am asteptat sa ma lovesc de aroganta acolo unde credeam ca se utilizeaza cuvantul toleranta.

Nu m-am mai dus. Le-a dat inginerul un mail si le-a explicat ca e bolnav si ca nu mai mergem. Oricum, si eu sunt cam bolnava si trebuie sa stau departe de apa, praf si aer conditionat. Sunt intr-o ureche. Deci sa comentati mai TARE, VA ROG! :)

9 alarm clocks:

portos said...

ma mira ca inca te miri

Unknown said...

[set volume to MAX]

vamaiotii n-au CV-uri. vamaiotii n-au uniforma. vamaiotii nu merg la preselectii. vamaiot e cine vrea sa fie, nu exista restrictii sau reguli.
duduia aia era vamaiot-wannabe, nu merita sa-ti bati capul ;)

Qr said...

Se ofileste vama, ca o lalea neagra. A atins o varsta venerabila si a fost atinsa de flagelul societatii contemporane :))). But still...am fost acum doua duminici. Singur, fugar de la Creamfields. Am ajuns la 7 dimineata si am dormit pe nisip pana la 10, cu capul pe bagaj si adidasii legati de mana :)). Nu m-am mai relaxat atat de bine de...ceva vreme.

ZUGRAVU said...

apropos de becsteigi - acum ceva vreme am fost voluntar la prima editie a Rock'in Transilvania. Nu sunt fan Rock, nu ascult rock (decat di ala comercialu') dar era curios sa vad cum va fi....
becspegiul o jungla: nu ai pierdut nimic! rockerii, artistii aceia care nu cred vedete au cele mai mari fitze: aaaa ulei d emasline pentru salata va rog, auzi cutia aia de mars pentru cine este ... da da bine lasa este a mea acum, noi vrem sa plecam cu lasa asta frigorifica se poate?
etc...

imi place stilul acesta al tau nou! este foarte fresh!
maine este joi deci iti pot dori vichend placut de pe acum!

Miezu` said...

bun, sa raspundem pe rand.

@razboiul: Te rog sa nu iti bagi cu bocancii reclama site-ului tau pe blogul meu. comment deleted.

@portos: si eu pe-aici, cu sufletul mic.

@sseb: nu mai exista adevaratul vamaiot, daca e sa o luam asa. mai suntem cativa pustani idealisti, daca vrei.
duduia aceea este persoana cu nume mare, dar nu am pomenit-o, pt a evita un scandal. REF la comentariul tau, am primit si unul anonim, care se lega de tine. cand o sa pofteasca sa-si declare si identitatea o sa iau in calcul si parerea exprimata.

@qr: felicitari. eu nu m-am legat de nimic, dar tot bine am dormit :P

@zugravu: da mai, stiu de fitze, dar stii ce am ratat? am ratat ceva ce imi doream sa fac...
dar mai stii ceva? am asa un nas pt anumiti oameni, nu mai stau sa ma ia nimeni peste picior pt ca are senzatia ca isi poate permite asa ceva cu un om pe care abia l-a cunoscut.
I can still move on daca nu-mi convine. am gasit ceva mai bun de facut! :)
multumesc pt aprecieri. :D

ZUGRAVU said...

pentru fiecare lucru pe care ni-l dorim exista intotdeauna cel putin doua sanse de a-l avea. sunt convins ca va aparea o a doua sansa care o va umbri pe cea pierduta.

astept ziua in care se va confirma ce am scris eu aici.

nu am inteles partea asta din raspunsul tau: "dar mai stii ceva? am asa un nas pt anumiti oameni, nu mai stau sa ma ia nimeni peste picior pt ca are senzatia ca isi poate permite asa ceva cu un om pe care abia l-a cunoscut.
I can still move on daca nu-mi convine. am gasit ceva mai bun de facut! :)"

pi es1.
iti doresc sa ai o saptamana excelenta!


pi es2.
s-ar putea sa primesti acest comentariu de doua ori pt ca mi-a dat eroare pagina si a trebuit sa il mai scriu o data.

Miezu` said...

ideea e ca unul din motivele pt care nu m-am mai dus e acela ca nu mi-a placut de tantia respectiva.
in plus, mi se facu si urechea a naibii si se imbolnavi.

am gasit ceva mai bun de facut asa:

bucuresti-curtea de arges-barajul vidraru-balea lac-complex capra+cortul atasat pamantului-balea lac reloaded-sibiu-paltinis-sibiu reloaded-medias-sighisoara-brasov- bran-targoviste-bucuresti. via transfagarasan si 300 de poze, o intalnire cu ursul, o eclipsa prinsa pe cer curat si niste vise ciudate.

misto schimbare, nu? I moved on. :)

saptamana frumoasa si dumitale, zugravule! :)

ZUGRAVU said...

multzanim di urari!

ai fo' la sibii si nu ai dat un buzz pe zebra sa fashem sh noi o intalnire a blogarilor hanonimi sa sa vaza sh noi?

cum a fost la balea?
o singura data am fost de 7 ani de cand stau in sibiu si mi-a placut f mult numa' ca io la partea asta cu cortu ma cam zburlesc...
:D

ZUGRAVU said...

da o schimbare de optica interesanta! cum a fost periplul prin rumenia?

Template by:

Free Blog Templates