August 11, 2008

Simplicity will take it all!

Mie-mi plac lucrurile simple.

Nu stiu daca ma veti crede, dar iubesc simplitatea oamenilor complicati.
Imi plac ceasurile cu model elegant si simplu, imi plac trandafirii cu coada scurta, albi sau rosii, dar intr-o singura culoare sa fie.
Imi place sa ascult o melodie cu multa chitara si fara prea multe brizbrizuri pe langa.
Imi plac oamenii carora le place simplitatea. Secolul asta e si-asa prea rapid pentru noi, nu inteleg ce rost are sa grabim niste chestii si sa le alimentam prosteste cu complicatii.


Adevarul e ca am obosit. Nu mai am rabdare sa ascult cum te complici, nu mai am rabdare sa-ti explic cat de norocosi suntem ca suntem sanatosi, ca ne putem bucura de parinti, ce avem ce manca sau ca ne permitem macar un weekend pe luna sa plecam din Bucuresti.
Nu, nu mai am rabdare sa iti spun sa ma lasi sa respir. Am aproape 24 de ani. Nu imi fac eu planuri, fac altii pentru mine, asa mi s-a spus acum o saptamana.
Nu mai am rabdare pentru alti oameni, e momentul sa las pasiunea asta putin la o parte si sa ma tin de viata mea.

Si-asa ne complicam aiurea, cine sunt eu sa vin sa va pun scobitori in ochi, ca sa vi-i tineti deschisi?

4 alarm clocks:

Mihai said...

cum sa-mi pui scobitori in ochi, ma? ce-ai cu ochii mei??

Qr said...

Simplitatea e asa frumoasa...iar complicatiile...fiecare si le face cu capsorul lui. Nu iti complica nimeni existenta doar daca accepti tu asta :).

Miezu` said...

as vrea sa stie mai multi oameni ce stim noi doi, chestia asta cu complicatiile pe care ni le fabricam singurei.

Qr said...

Sti...fiecare are locsorul lui sub soare. Daca am cunoaste toti unele chesti...prin ce ne-am deosebi? Si noi suntem ignoranti din unele puncte de vedere, sunt convins. Asa ca...smile and wave :)

Template by:

Free Blog Templates