August 25, 2008

Maaamiii, sherpishorii mufca?

Pai, sa vedem. It's been a while.

Am trecut printre niste discutii zilele astea, am zambit din nou multicel si am pus punct unei saptamani. Am luat o decizie si am incheiat o duminica asa cum trebuie.


Cam ... asa ceva. Cu un fir al gandurilor mai serpuit decat Transfagarasanul, va anunt ca am intrat iar intr-o pasa din aceea in care m-am enervat si m-am hotarat sa ma canalizez pe ceva cu adevarat important. Inca nu stiu daca am definitivat cum trebuie cum o sa fie toata chestia asta, dar sper sa am parte de liniste din anumite puncte de vedere, pentru a ma putea concentra si a reusi; atat de zgomotoasa am fost in ultimele luni incat am obosit si am uitat ca am ceva de facut in viata asta. Pentru ca merit.
Pana una-alta...
Fubor, ne bucuram ca-ti place Fuborg. Tu si antibioticul.
Fa-te bine! >:D<

Poza: winding road of my beliefs

5 alarm clocks:

Anonymous said...

frumoase curbe.

Miezu` said...

curbele gandirii mele, desigur. :)

Anonymous said...

desigur...

Coyote said...

Nu mai durează mult. Deja am strâns vreo două găleţi de linişte, le-am pus aicişa lângă mine şi când te aştepţi mai puţin o să vin să ţi le torn în cap. O sa fii fleaşcă de linişte!

Miezu` said...

am incredere in planurile dumitale. :)

Template by:

Free Blog Templates