August 05, 2008

Family gathering part 2

Pentru ca tot vorbiram de familie ... a venit si Ana Barosana printre noi!!!

Bine-ai venit, un birou intreg a mangaiat burtica lui mami pana sa ne zici tu "Oaa!" :)
Sa stii ca oamenii sunt de toate felurile, dar tu o sa fii un copil puternic, pentru ca mami tau asa stie sa fie, ar putea sa imblanzeasca si lei daca si-ar dori. Iar tu sa tii minte mereu ca prin zambete poti sa faci si sa repari multe, asa ca inarmeaza-te cu arma asta si nu te dezlipi niciodata de ea!
Uite, deocamdata, nenea Armstrong s-a decis sa iti spuna ceva...

Louis Armstrong - What A Wonderful World


Sa-ti traiasca, Ioana, sa fiti mandre si sanatoase!!!! :)

5 alarm clocks:

Anonymous said...

Ooo da, ce melodie misto, si ala din video e talentat omul :)

Ms ca m-ai facut sa zambesc azi, chiar m-a amuzat videoclipul, melodia fiind oricum una din cele care imi plac :)

O urare de bine si din partea mea colegei tale :) un copil, chiar daca implica si sacrificii, iti ofera satisfactii, energie si bucurii de neegalat, cel putin asa mi-au zis cei ce au copii :)

Miezu` said...

cu placere :)

ea e la al treilea, deci cred ca tre sa fie ceva dragut in toata chestia asta :P

Anonymous said...

"tre sa fie ceva dragut in toata chestia asta :P"

lol, cam asa zic si eu. Altfel de ce ar face oamenii copii daca sunt o pacoste?
Sunt si avantaje si dezavantaje in orice situatie :)

ZUGRAVU said...

am ceva pentru tine, sau poate pentru blogul tau: http://abowman.com/google-modules/spider/

Miezu` said...

multumesc, Mihai, ii shade frumos plimbandu-se pe viitoarea mea frumusete! :D

Template by:

Free Blog Templates