April 22, 2010

STOP nesimtirii din trafic

Am intrat pe facebook intr-un grup, care se numeste cum zice in titlu.

Eu n-am poze, dar am cazuri si numere de inmatriculare:
* B 07 TEO - ocoleste in fiecare dimineata coloana de la semafor pe linia de tramvai.
* B 17 RZA - a ocolit coloana pe linia de tramvai de pe sensul opus, mi-a rupt oglinda si nu s-a oprit nici macar sa ma injure, cum probabil as fi meritat pt ca ii respiram aerul.
* PH 07 AZB - imi parcheaza pe trotuar aproape lipit de gard si imi blocheaza intrarea in curte, pe poarta, de cel putin 3 ori pe saptamana; imi lasa loc maxim 20 cm, daca avem bagaje ne strecuram pe rand in curte. Cateodata am senzatia ca sta undeva la distanta si ne priveste, probabil ca se distreaza copios.

In ideea acestor animale, ei sunt smecheri, iar noi suntem civilizati, deci prosti.

8 alarm clocks:

Coyote said...

Solutia: Se ia un CV. Se depune la Monaco. Se asteapta un telefon. :))

Miezu` said...

da ma, da` uiti un amanunt foarte important: eu nu vorbesc franceza decat ca sa cumpar haine sau sa comand mancare si stii ca francezii nu stiu sa vorbeasca altceva decat limba lor :))))

Unknown said...

Nu-mi plac francezii.

Nelutu said...

Soluţia: Pentru gigi cu ruptul oglinzii miliţie. Pentru şmecherul care te blochează în curte e mai dificil... îi laşi un bilet rugându-l să o lase mai la distanţă, fie aştepţi până când e grav grav şi chemi târfele care ridică maşini, via miliţie.
Lu Teo poţi să îi faci filme pe care le dai la miliţie. Faci o compilaţie Best of Teo :D

Anonymous said...

Hmm... Pentru cazul "B 07 TEO" eu cred ca e prea mult spus "nesimtire". Mi se pare mai mult un fel de trisat sau copiat la examen... se intampla oricui sofeaza zilnic prin Bucuresti. Anyway, militia for all cum zice Nelutu! :P

Miezu` said...

azi m-a injurat unul dupa ce am oprit la trecere sa-i dau voie sa treaca. cine sa-i mai inteleaga? : )))
militia, yes, ar merge de-o filmare, azi l-am vazut iar pe Teo : ))

Unknown said...

Am tot ce ai nevoie pentru o filmare!:D

Miezu` said...

Show me the Bloggie! :D

Template by:

Free Blog Templates