April 29, 2010

keep your spirits sus

Ma apucasem sa-mi trec nervii aici, dar sunt in stadiul in care I don`t give a crap, asa ca am zis un mare "pff", vorba lui z0n3. In plus, stiu ca sanatatea mea e mai importanta si am alte prioritati decat sa tin piept rautatilor din jur. Si mai e ceva, am observat ca daca le las sa treaca, le vine lor randul, tuturor, asa ca fiecare cum o merita pe ea, pe viata; ni se aseaza toate la un moment sau altul.


Pe principiul "toate la timpul lor" sau cum ar spune tanarul meu partener de dans [si inginer, cum imi sade mie bine :D]: "toate bune, toate inainte" : ), maine plecam la mare. Maine seara, abia, dar e bun si-asa.
V A M A V E C H E,
H E R E W E C O M E ! ! ! : )

2 alarm clocks:

ZUGRAVU said...

aveti grija maica sa conduceti prudent! sa fiti cuminti :P

Miezu` said...

prudent it is :P

Template by:

Free Blog Templates