April 14, 2010

"shopping is cheaper than a psychiatrist"

Unele femei cumpara pantofi colorati, sexy, cu miros de piele moale si cu tocuri care pun picioarele in evidenta. Pe urma ii poarta prin diverse locuri si cu diverse ocazii ca sa fie frumoase, elegante, sexoase sau vulgare, ca sa prezinte discursuri, sa danseze, sa faca sex si sa se simta bine.
Eu cumpar bilete la concerte; bilete mici sau mari, din hartie sau carton, care miros a cerneala imprimata de curand. Pe urma, cand le vine momentul, acea zi, acea ora cand biletele mele au voie sa strige "Carpe diem!!!!!!!!!", eu le iau din sertarul cu bunataturi de gen, le asez in buzunarul hainelor mele usoare si lejere si ma duc sa le rup la intrare si sa ascult, sa ma misc, sa fredonez, sa lacrimez, sa zambesc si sa dansez pe baza lor. Uu-haaaa! : ))))

Intr-un exces de zel, azi am cumparat bilete la 3 concerte. Rock. Bilete scumpe. Bunul meu Codrutz ma va insoti. Inca nu stie, dar ma va insoti. : ))


8 alarm clocks:

Unknown said...

Amagad! : ))

Miezu` said...

hai acasaaaaaa : )

Cristina_TM said...

La ce concerte? Pe unde ne nimerim anul asta in acelasi timp fara s-o stim? :P

Miezu` said...

Aerosmith, AC/DC, Eric Clapton, Bob Dylan, oscilez intre Massive Attack [pe care i-am mai vazut] si Rammstein, pt ca sunt in aceeasi zi, ce stupid si, hopefully, sper sa prind bilete pt U2 la Istanbul :D

well? :D

Unknown said...

Probabil vor fi cateva aperitive, intre. Chestii din astea, neplanificate. A se observa totusi calitatea listei

Miezu` said...

haaaai, ca si tie-ti plac :P

Unknown said...

vorbeste lumea!

Cristina_TM said...

Well eu am pe lista AC/DC, Sighet, Godsmack in Belgia si cam atat. Deci AC/DC sa fie

Template by:

Free Blog Templates