April 09, 2010

lista-galeata

Cred ca ma mut in Sibiu, ca sa fac PR. Ma primesti? : )
O sa-mi fie dor de tine, sa-mi aduci ceva mic si frumos. : )
Mi-e dor sa te aud, vocea ta la telefon intotdeauna m-a facut sa zambesc. Poate suni si tu mai des, caci eu rosesc daca o mai fac. : )
Abia acum am inceput sa citesc cartea primita de la tine, de Craciun. Dedicatia pe care mi-ai scris-o acum 2 ani e inca acolo. : )
Vreau sa mergem acolo, ca sa-l cunosc si sa imi dau seama cum ar trebui sa te sfatuiesc ca sa te stiu fericita. : )
Vreau cu tine la New York, sa ne imbracam fancy si sa mergem sa dansam intr-un club funky, unde nu ne stie nimeni. Pana dimineata! : )
Vreau sa dansez pentru tine si sa te ajut sa te faci mare.



As manca inghetata. Cate una cu fiecare din acesti oameni, care s-ar putea recunoaste mai sus.
Am un intreg bucket-list pus deoparte.

8 alarm clocks:

ZUGRAVU said...

Bounty e preferata mea! Sau Mars!
Sau oricare sortiment colorat cu chimicale de la Gelateria din Piata Mare.

pentru mine e numai un rand?
numai un rand?

un rand?

atat?

uof!

altii sigur ARE mai multe randuri dedicate!

UOF!

pai daca e doar un rand, atunci un singur raspuns: DA, te primesc da numa daca-l facem impreuna! :P

Miezu` said...

McFlurry Lion, ciocolata :X dar asta pt ca noi n-avem inghetata ca in Pta Mare :))

Miezu` said...

PS, un singur rand, pt cate un om. seems fair :P

ZUGRAVU said...

cumva!

viata e prea scurta pentru mai multe randuri.

desi sa dansez cu tine in New York mi-ar placea si mie.

Unknown said...

Dar viata e (sau ar trebui sa fie) o insiruire de randuri. Cu noroc, aproape de sfarsit, vei putea sa priveste o pagina de randuri frumoase : )

Miezu` said...

filosofiaeviatata :P

Unknown said...

si viata e alcoolul! :)

Miezu` said...

am un prieten care ti-ar spune altceva:
"spunenu,spunenu,drogurilor!" :))

Template by:

Free Blog Templates