April 21, 2010

Ioana stoarce lamai ...

... pentru ca viata ne da atatea lamai incat pur si simplu trebuie sa le storci de sucul sanatos! : )


Sunt intr-un mood amuzant de simpatic.
Indraznesc sa-l caracterizez asa pentru ca zilele astea traiesc intr-un vartej, iar pentru mine emotia si agitatia sunt deseori cauzatoare de placeri la nivel cognitiv. Asta inseamna ca am idei. Si mai inseamna ca tocmai mi-am explicat gluma, asa cum am invatat de la cel mai bun dintre cei buni, big brother Robertino [un free hug si 10 mii :D].
Ascult un mix facut de z0n3 acum X ani si postat pe vechiul forum, acolo unde acum X ani ne certam si discutam la gramada referitor la religie, postam compuneri artistice, evidamon, vorbeam despre nimic, luam muzica interesanta, eram groupies la concerte si astea. Ce vremuri, ca la 20 ani! : )
Eeeeniuei, acest mix mai este frumos si pentru ca imi aduce aminte de vremile cand ne dantuiam si petreceam vineri de vineri si sambata de sambata pe ritmuri de hipap si aranbi, acel mic club andargraund, de la subsolul unei cladiri vechi. Acolo unde ne faceam coditze spic si purtam pantaloni largi si adidasi graşi, unde mergeam multi si ne cunosteam cu juma de club. Venind dupa o experienta de clubbing de genul asta, de genul prietenesc si relaxat si pur si simplu concentrat in jurul dansului, al prietenilor, al nelipsitei combinari intre fete si baieti :D si al berii pt ca era ieftina, nu-i de mirare ca nu-mi prindeti picioarele prin fitareala de Bamboo & Co. : ))
Si mai e ceva, acolo mi-am cunoscut si dantzuit eu prima mea mare iubire, la multi ani, mister butterflies-giver, Re, caci astazi este ziua dumitale si tare mi-e drag de tine! :D

Revenind la lucruri serioase, maine ma intalnesc cu un om pe care il admir de la distanta de ceva vreme, in fata caruia va trebui sa ma fac placuta intr-un timp limitat la o ora. Acuma, problem, ca eu nu stiu sa vorbesc despre mine pentru a ma face placuta, eu pur si simplu vorbesc si daca ma placi, bine, daca nu, ia cu lamaie si move on! : )))
Sau te las sa vezi tu cate ceva pe parcurs, ma gandeam in timp ce spalam vasele [n-as fi zis niciodata ca mana in farfurii ude ma va duce la gandire :))], ca desi imi place atentia, de fapt nu imi place sa ies in evidenta la modul evident. Adica, de exemplu, imi place sa cumpar, sa pregatesc, sa daruiesc un cadou ca fiind din partea unui grup, dar si mai mult imi place sa aiba un pic din semnatura mea, din personal touch-ul meu, astfel incat persoana care primeste sa stie cine a depus sudoarea sufletului si a mintii pentru ea. : ) La un nivel mai simplu, un baiat daruieste un medalion Swarovski unei fete. Ei ii place cadoul primit de la el, dar gaseste si lebaduta mica, e acolo si ii garanteaza originea micului cadou, iar ei ii place bijuteria ei de la Swarovski. Asa ma asez eu in sufletul oamenilor, fie prin lucruri mici pe care le fac pentru ei in mod direct si personal, fie de la distanta, dintr-o umbra in care stau si le zambesc. [pe interioru-mi insa eu ma aud cum strig "me, me, pick me!" : ))]

Dar de data asta, trebuie pentru ca vreau. Nu stiu ce strategie o sa aleg, mai ales ca timpul imi e limitat, relatia nu imi e foarte personala, iar omul e puternic si tare-mi place si mi l-as vrea alaturi. Dar voi iesi cu bine la liman, pentru ca limonada asta e sanatoasa si vreau sa ma bucur de ea din plin. : )

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates