April 05, 2010

Admirand, installing LENE 2.0+bilant EuRoadTrip : )

intro: Zilele astea admir un om, ii tin pumnii si ma gandesc ca ceea ce traieste trebuie sa fie genial:
Andrei Rosu alearga la maratonul Polului Nord, maine!
"A 33-year-old keen drummer and professional banker at UniCredit Tiriac Bank running his third marathon. Andrei likes hiking, snowboarding and travelling and hopes to complete marathons on all seven continents and the North Pole. His reasons for running the North Pole Marathon are multi-fold: to reach the North Pole; to test his endurance; to cure his phobia of low temperatures; to become the first Romanian to finish the event; to become the first person to play drums at the North Pole; to increase his chances of becoming a Grand Slam Club member; to promote a healthy lifestyle in Romania; to convince more Romanians to attend the competition in future; to meet nice people and drink a beer with them; and to have a nice bedtime story for his son and nephews."

Go, Andrew-the-Red!!!!!!!!! :)



Revenind, vai, ce-mi plac sarbatorile. 3 zile aproape ca n-am iesit din casa, am mancat frumos, m-am uitat la filme, am vorbit cu Radu si ne-am uitat la poze vreo 7 ore, i-am promis din nou ca vara asta fac drumul pana in Suedia ... si in rest am lenevit. :D

Cu toata lenea asta, Coyote nu m-a mai rabdat si s-a apucat sa scrie povestea sejurului nostru nebun si aventuros. Daca eu am zis ca fac si pe urma uite ca n-am mai avut cand sa fac, s-a descurcat si singur... : ))) Astfel, gratios va invit sa ne cititi povestea spusa in 5 episoade, aici. :)

Eu, maestra recunoscuta a despicatului firului in patruşpe, hm, pardon, a detaliilor [:D], va poftesc sa cititi bilantul mai jos, pentru ca, ATI GHICIT, a[ve]m liste! :D

- 1 duba VW Transporter T5.
- 2 oameni.
- 2 aparate foto cu cate un card 4GB, ambele full la sfarsitul calatoriei.
- 1.887 fotografii.
- 32 fimulete pe care mi-as dori sa le transformam intr-unul singur, vom vedea :D
- 10 zile en voyage.
- 5329 km.
- 10 tari traversate: Ungaria, Germania, Austria, Lichtenstein, Elvetia, Italia, Monaco, Franta, Slovenia, Romania.
- 14 orase vizitate: Arad [RO], Feldkirch [A], Goldau [CH], Sissach [CH], Vevey [CH], Lausanne [CH], Les Crosets [CH], Menton [FR], Monaco, Dolceacqua [IT], Eze [FR], Marghera [IT], Venetia [IT], Zalau [RO].
- 4 limbi straine vorbite: germana, franceza, italiana si, just in case of emergency [:D], engleza.
- 5 orase in care am innoptat: Arad x2 [RO], Feldkirch x1 [A], Vevey x3 [CH], Menton x2 [FR], Marghera x1 [IT].
- 10 oameni pe care i-am cunoscut: echipa 1, din Goldau [CH]: varul coiotului-proprietarul mobilei + logodnica varului-solista la opera din Viena + prietenul japonez al varului-mostenitor al Epson si Seiko + sotia lui nemtoaica si fetita lor cu accent englezesc perfect; echipa 2, Vevey [CH]: fratele coiotului-head of IT la o ciocolaterie MARE din Lausanne :) + sotia lui-medic in Berna; echipa 3, Menton [FR]: Max Pain, ghidul nostru pe care oboseala nu-l atinge decat daca e dezordonata : )) + iubita lui, care rade mult si din tot sufletul, arhitect la firma de constructii a printesei de Monaco; echipa 4, din Zalau [RO] – Cristina cea inalta a coiotului. :)
- 3 pisici delicate: masculul [fricos] Ginger si bolnavioara Akira din Goldau [CH] si zeita neagra care ne-a urmat prin cetatea din Dolceacqua [IT].
- 90 minute utilizare GPS: 10 minute in Feldkirch, pt a ajunge la locul de cazare; 20 minute in Vevey, pt a ajunge la casa fratelui de coiot, 60 minute pt Les Crosets. In rest, n-am avut la ce sa-l alimentam in masina, astfel ca urmeaza:
- 3 GPS-uri: al fratelui de coiot, al meu si Le Miez : )) +
- 4 harti scrise de mana de Miez de pe Via Michelin [traiasca!].
- nenumarabile zambete si culori: priceless.

Pentru toate celelalte:
- cazari [RO, A, FR, IT],
- motorina,
- ciocolata si suc de mere[de peste tot, evident! : ))]
- vignete [RO, HU, A, CH, SLO],
- taxe MARI pt traversare de tunel [Vorarlberg, A-13km; Grande Saint Bernard, CH+IT-6km],
- restaurante si baruri [Armonia Mall-Arad,RO; Lowen-Feldkirch,A; Movenpick-Basel,CH; Les Brasseurs-Lausanne,CH; Le Scotch Bar-Vevey, CH; La Rampa-Dolceacqua,IT; La Tagliatelle-Menton,FR, McDonald's si Buger King, iuhuuuu : )),
- toll-uri de autostrada [multe si scumpe in IT],
exista MasterCard-ul meu si Visa al coiotului : ))

Ce-am facut:
- am dus mobila, ca doar de-aia am plecat si-am mai ajuns si cu ea intreaga : ));
- am cunoscut un restaurator de mobila care face meseria asta de mai bine de 40 ani si care ne-a plimbat prin atelierul lui plin de unelte si fotografii ale pieselor de mobilier, pianelor si altor asemenea obiecte, cu o mandrie, oameni buni, absolut geniala;
- am mancat inghetata in 4 tari, dar cea mai smechera chestie a fost sucul cu 35% zer din lapte, cu gust de 7Up incercat de coiot in Lausanne;
- am ascultat CD-urile din masina mea, unele din 2005 : ));
- am ascultat CD-urile emo ale coiotului [a insistat sa scriu asta : )))], featuring Katie Melua, Norah Jones, Oi Va Voi si toate chillout-urile si lesinaturile pe care eu nu le-as asculta la volan in niciun caz : )))
- miercuri am skiat si mi-am luat revansa pentru nenorocirea asta de iarna in care, din cauza gatului ramas intepenit din noiembrie, nu am fost deloc la ski :( si nu am skiat oriunde, ci in faimosii Alpi Elvetieni, in Portes du Soleil. Astfel, am fost la Les Crosets, de unde am admirat Dintii Pranzului, iar cand ajungeam in varful partiei aveam de ales, stanga Elvetia, dreapta Franta... acolo am ales sa coboram totusi in Elvetia, asa ca am mers pe partii usoare, medii si dificile; am cazut in total de 5 ori, el 2, eu 3, din care una cu fata adanc infipta in zapada, in urma careia mi-am cam imprimat ochelarii pe creieri si pe care am resimtit-o pana in Franta. Si gata cu razbunarea ca uite ce-am facut cu ea : )));
- dupa ski am fost seara intr-un bar in Vevey, pe faleza, plin de barbati frumosi, amagad! [ce vrei, le Coyote, am zis ca trebuie scriu si asta, nu te mai incrunta :)))], unde am baut vin si whiskey, care ne-au cam pus capac mai ales dupa seria de cazaturi in dinti din timpul zilei : )));
- joi la 9am ne-am trezit in Elvetia, am traversat Italia, am ajuns pe la 4pm in Franta, pe la 7pm am plecat pana in Monaco s-o luam de la serviciu pe dra care rade mult, apoi am mancat pizza, am baut o bere buna [eu, un suc de caise-coiotul] si-am vizitat o cetate pe timp de noapte in Italia : ));
- am traversat tunelul care leaga Elvetia de Italia: Grande Saint Bernard, prin niste carari si varfuri de munte, cu zapada peste tot;
- am facut poze frumoase si multe de tot, dar in 2 mii de poze tot n-am reusit sa cuprindem tot ce ne-au vazut ochii;
- am vazut ce e ala luxul Monaco-ului, unde barbatii au capete rotative pe care le misca la fiecare femela trecanda, masini luxoase, yacht-uri si mai luxoase si case inghesuite si scumpe, cu palmieri si piscine pe acoperis;
- am ajuns si in romantica Venetie, unde am refuzat cu obstinatie sa-l las pe bietul om sa foloseasca harta si tot l-am dus repede de tot pe unde mai stiam eu [recunosc, intr-o mega urgenta, de natura fiziologica :))];
- am dansat de una singura in Pta San Marco pe geniala My Way, cantata la vioara de un nene care parca era dintr-o alta lume;
- am dormit in 5 camere diferite, fiecare meritand a fi mentionata:
- Arad,RO - asternuturi cu trandafiri, zgomot de tiruri auzindu-se suav prin geam, dar curat si gazda primitoare, va recomand :);
- Feldkirch,A - Piratii din Caraibe in germana la televizor-de mai multe ori, internet pe bani si scump, mancare buna, la granita cu Lichtenstein, biserica vis a vis, zgomot de DONG toata noaptea, nu cumva sa ne lipseasca cel al orologiului din duba :)));
- Vevey [fara link, acasa la fratele coiotului :)],CH - camera copiilor, lacul Geneva+Alpii Elvetieni de vazut pe geam, liniste, biserica mare in apropiere, zgomot de DONG, ca sa dormim bine [foarte bine :)];
- Menton,FR - linoleum pe jos, perdea din musama la dus, fara DONG dar cu peretii atat de subtiri incat aveam senzatia ca vecinii ne folosesc prizele :)));
- Mestre,IT - camera cu pereti rosii, oglinzi mari, pat matrimonial+inca unul mai mic, lumina difuza ... am dormit in paturi separate, altfel era totul prea dubios :)))
- am cheltuit fix cat trebuia, imi place de mor ca nu suntem shopping-addicts si ca in loc sa pierdem vremea admirand magazine am fost ca boemii si-am vazut culori, oameni, stari ale vremii, pietre, palmieri, munte si mare, monumente, pescarusi, civilizatie si pisici,
- am adormit 2 ore pe autostrada si m-am trezit in aproximativ acelasi loc, gratie ametitului meu sofer care e mort fara GPS-ul sau uman... : ))

- am ras, v-am zis cat am ras? Am avut si momente in care amandoi am tacut malc zeci de kilometri ... da, mi se poate intampla chiar si mie, dar in astea 10 zile mi-am clatit creierul de toate nuantele de gri care indraznisera sa vina sa se aseze peste zambetul meu. M-am linistit, am reflectat, mi-am pus la punct planul de bataie, mi-am uitat parolele de la serviciu, iuhuuuuu : )), mi-am intarit legatura cu un om lasat la mare distanta, mi-am refacut-o macar partial cu acela de langa mine, m-am intors cu o pofta groaznica de germana si de ce nu, poate si nitica franceza [desi recunosc ca asta e foarte probabil sa-mi treaca repede :)))], cu un chef de duca si o dorinta de a vedea cat mai multe din lumea asta...

Pentru imagini, am imprastiat deja linkul cu selectia de 200/2000, dar il ofer din nou la cerere. :)

Ca o concluzie, de cand am venit ma gandesc la o formula de calcul prin care as putea avea ca rezultat concediu nelimitat, fonduri strict suficiente pentru calatorii si magneti pentru prietenii care colectioneaza ... Vom vedea. : )

6 alarm clocks:

Unknown said...

Da, consider ca blogul asta poate fi asezat, frumusel, intre 2 coperti si servit spre delectarea unor alti vizitatori.

Stii, cam cum spuneai tu, pe cand te-a prins boema stare. Sa ai cat iti trebuie, dar sa fii fericita : )

Coyote said...

Le Miez. Brrringing you ze best lists in ze worrrld, since 1984 . (cu rrr de francezi)

P.S.: la word verification am avut "panter". Rrrr.

ZUGRAVU said...

1. Lesinaturi zici? Oi Va Voi zici? Bineeee! Te tin minte!

2. o lunga lista de orase in care nu ai mentionat si Sibiul si persoanjul caruia puteai sa ii arunci cu pietre in geam aici! Te tin minte!

3. Cioocolalta, Franta, Monaco, Ciocolata si nici un multumesc... cine a zis "DU-TE, DU-TE, DU-TE CALCA TOTUL IN PICIOARE?" bineeee! Te tin minte!

stii ce? de data asta nu bag nici o fisa! gata!

ADIO! :P si Uelcom Bec!

PS
auzi? o curiozitate: cum adica ai mancat frumos?

Miezu` said...

daaaaaaaaaaaaaaaaaa,
MULTUMEEEEEEEEEEEEEEESC, zugravuLE PT FISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE >:D<

prin Sibiu am trecut doar, n-am vizitat, dar hai, ca prin Sibiu m-ai plimbat taman matale, cu parinti si ex-logodnic cu tot :P

am mancat de toate, cu specific, fara ... dar cel mai mult mi-a placut ce-am mancat in Zalau :))

PS: vara asta planuiesc un tur prin Bucovina si Maramures, te combinam cu noi? :D

ZUGRAVU said...

as in menaj in trei sau cum?

combinati-ma sa vad ce zic ca nu stiu nu m-am gandit inca :P

Miezu` said...

menaj en douazeci, sper eu :D

Template by:

Free Blog Templates