March 17, 2011

planul de bataie din celula organizata

Am condus aseara de una singura prin Bucuresti incercand sa-mi pun gandurile in ordine si sa gasesc solutii la ceea ce se intampla nu neaparat mie, cat fix in jurul meu, dar care ma afecteaza si imi da alte planuri peste cap.
Singura problema e ca am condus frumos sau uneori cu viteza, insa cu mintea absolut blank, ceea ce rareori mi se intampla, sa nu mi se plimbe un gand pe acolo, uneori chiar si in momentele in care mi-as dori sa fie doar liniste si pace.
Atunci, daca pe ganduri nu merge, hai sa pun pe hartie, m-ar sfatui bunul meu mentor, GB.

Stau acum sa ma gandesc daca e corect, normal si moral, sa-mi planific viata pe un termen mediu intr-un fisier excel. De ce n-ar merge, doar e defect profesional, lucrez in Office, hai sa scoatem ceva bun din orice rahat, corect?
Fac rapoarte. Si sunt satula de ele.
Atunci la dracu, mie de ce nu mi-e usor sa-mi fac o vanzare buna? Sau un raport? Sau o prezentare in powerpoint, cu slide-uri colorate, amuzante, motivante si "catchy" despre cum va fi ce va urma?

Paint, stie cineva sa lucreze in Paint?

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates