March 21, 2011

pentru a fixa pentru a repara

Ascult muzica de o gramada de vreme.
Uneori obsedez pe o melodie zile in sir, apoi o las balta. In alte dati mi se pune pata pe o melodie dar pe care o ascult mai rar, fix atunci cand trebuie.
Uneori ascult versurile, alteori le observ abia dupa ceva ascultari.
Uneori caut versurile pe net, alteori le prind atunci cand se canta langa mine.
Uneori ascult o melodie si fredonez versurile aiurea, asa cum le-am inteles sau asa cum mi-ar fi placut sa fie.

Un fel de:

Tonight I'm alone to go high belong to you

Tonight I'm alone to go high belong to you

Tonight I'm alone to go belong to you

In state of confusion you made an illusion



un fel de multumesc pentru liniste. Am visat urat, m-am trezit nervoasa, m-am linistit, acum nu mai vreau sa adorm. : )

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates