January 26, 2011

pana acolo si inapoi, de fiecare data

Word to your mother:
Some people sometimes just get tired of all the waiting, but some of them just choose to create obsessions. Sometimes. : )

Cat despre mine ... sau pana si asta era despre mine?

Sa vorbim despre fixatii. Fixisti, fixiste, maniaci si maniace, toti avem tabieturile noastre, modul nostru in care amestecam in cana cu ceai, punem hartia la toaleta, mestecam mancarea. Unii plescaie, mi se sopteste din culise. : )))
Si cica mai sunt niste oameni care desi aparent nu dau doi bani pe astea, de fapt sunt plini de tabieturile lor fixate cu un fixism obositor si deranjant de storcator de energie. Nu a lor, a celor din jur. Imi vine acum in cap personajul Sheldon Cooper, pe care il ador pana in masele. : ) Dar sa fie doar asa, pe sticla, ca daca mi-as trai viata langa el, mi-ar trebui jumatate din ea sa il accept, iar in cealalta m-as odihni.

Intr-o nota vesela, da. Da. Atat. Si niste liniste.


Later edit: apropos de fixisme, e 2 dimineata, iar eu dansez pe The Bare Necessities, doar pentru ca s-a nimerit sa intre in Winamp.

4 alarm clocks:

Simona said...

eu am fixisme cu melodii si cu haosul din sifonier :) :D
ah si eu il iubesc pe sheldon, dar daca as da peste el in viata asta, cu siguranta l-as lua la bataie :))

Miezu` said...

fixisme cu melodii, same here :D

apropos de fixisme, trebuia sa fixam o bauta cu niste bere, noi si mana ta rupta :D

Simona said...

:)) of of acum putem fixa o bauta in amintirea mainii mele rupte :)) nu mai am ghips, dar fac recuperare :P

Miezu` said...

am banuit, dar daca mai ai ghips-ul ia-l cu tine, sa ne semnam pe el :))))
hai sa dam un zvon pe FB? :)

Template by:

Free Blog Templates