January 24, 2011

despre joaca

Daca toate lucrurile vor merge, in sfarsit, bine, anul asta o sa am fie perechea mea de tarantule mari si paroase, fie micul cameleon pe care mi s-a pus pata de curand, inchipuindu-mi cat semanam de mult. Sau un scorpion mi-ar placea. Dar cum zodia cu aceeasi denumire ma lasa rece, probabil ca o sa raman la reptila mea colorata, pentru ca indiferent de cat de rece e, nu va fi niciodata asa cum am avut bafta sa nimeresc niste Scorpioni.
Dar, la drq, decat sa vorbesc despre zodii, mai bine sa ascultam niste muzica dubioasa.

Si sa lasam totul sa curga si sa se scurga. Printre degete sau nu, inspre canalizare sau inspre canalizarea gandurilor mele spre ceva mai shiny. Da, categoric, asta e cuvantul, shiny.

"Si nu mai vreau sa vorbim despre astea. Am ajuns la concluzia ca de fiecare data cand povestesc cuiva ceva negativ e ca si cum m-as auto-infecta, ma enervez din nou, ma supar si ma intristez."

1 alarm clocks:

Coyote said...

True that. Sa lasam lucrurile sa curga in mod natural.

Sorry for spamming :))

Template by:

Free Blog Templates