January 14, 2011

floyd, ziduri si culori

Pai, imi plac culorile, asta o stiti deja, probabil.


La serviciu incerc sa-mi colorez, incet, dar sigur [:D], groaza aia de gri amestecat cu bej in care ma ingrop cu privirea de fiecare data cand nu vorbesc [non-stop] la unul din cele 4 telefoane, nu butonez la laptop sau nu sifonez niste hartii.
Azi, dupa o zi din aia, am fost si ne-am jucat cu multe culori. Culori vii. Abia astept sa apara si rezultatele. Si ma uit la mainile mele si pe 10 unghii vad 5 culori. Culori vii. :D

Deci, imi plac culorile. Pan-aci e clar. Cam cat de mult?
Cam cat. Cam atat. :D
Cam cat mi-as face si cel de-al doilea tatuaj la care ma gandesc de ceva vreme. Adica imaginea de mai sus. : )

Si, ok, tot legat de culori, o sa m-apuc sa va caut alt template, caci am primit critici si pe viu si pe blog, si pe privat si pe betie si pe stari diferite, deci bine. :))

PS: mega oferta, "Cel mai scurt drum spre fericire", se gaseste la Real cu 5 RON. Ieftin, vere.

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates