January 18, 2011

e=mcpatrat,cap,radio,astea,cap,radio,astea

Cica sa faci acelasi lucru si sa te astepti la rezultate diferite e o chestie care ar cam semnifica definitia cuvantului intitulat de-a dreptul sugestiv "nebunie".
Dar daca ai face acelasi lucru [care-ti place] in moduri diferite? Am mai putea spune atunci despre tine ca esti nebun? Sau interesat, pasionat, amator, curios, maniac, obsedat?
Uite, cum e melodia asta, de exemplu. De fiecare data cand o ascult parca imi place si mai mult. Si avem cover-uri, care ma fac, ce-i drept, nu toate, dar sunt, cum e asta, de exemplu:


sa-mi placa si mai mult.

Asa ca faptul ca suntem repetitivi, maniaci si de-a dreptul obsedati de anumite lucruri care ne fac placere, nu inseamna chiar mereu ca producem lucruri rele.
Si sa retinem ca si astea sunt chestii in regula si de treaba, daca le facem aplicand disclaimerul meu preferat si deja obisnuit, care spune ca orice am face, sa avem uMpic de grija, sa nu fie facut spre raul celui din jur.
Nu-i scos din Biblie, e din propria religie a sufletului meu.

: )

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates