December 15, 2010

P-afara-i vopsit gardul ...

... si inauntru zace a nesimtire japita aia de leopard care te va musca de cur cu prima ocazie.
Ma scuzati, acuma nu va sfiiti, toti stiti ce e aia "leopard".

Si ca sa n-o las in coada de peste, ca sa fie doar un soi de "tweet", sa stiti ca mai sus ma refer la cotarlanii pe care-i vezi cum se poarta diferit in functie de situatie [nimic dubios pana aici, ca si mie-mi place sa ma mulez pe oameni], dar cum se simt nesupravegheati, cum ii vezi ca se dezbraca de caracter - ce expresie batraneasca - si uite cum mi se intoarce stomacul peste dos.



Sa incheiem totusi intr-o nota de sarbatoare: azi am primit un gand frumos de undeva, de unde nu-i prea aproape. Si-o sa-l tin in suflet, ca sa ramana cald. Daca vezi asta, iti multumesc. : )

2 alarm clocks:

De unde nu-i prea aproape said...

:)





Cat priveste corporatistii mancatori de dosuri... Daca asta le place lor mai mult si mai mult... de ce sa le iei bucuria asta? :)

Miezu` said...

comentariul, da, da, accept zambetul, l-am acceptat de dimineata. :)

insa acum am vazut si melodia :))

Template by:

Free Blog Templates