December 19, 2010

moody blues

Probabil ca doar am obosit. : )
In mod normal imi fac treburile si las Winamp-ul pe shuffle, sa curga o galagie pe fundal. Rareori schimb melodia sau dau un Jump to file ca sa rascolesc dupa ceva. Dar azi m-am fixat pe ceva. Si acolo am ramas.
In afara de faptul ca negativul suna bine, fiind si cel care mi-a atras atentia, pe langa vocea calda a regretatei Lhasa de Sela, am ascultat versurile, care mi-au picat pe ganduri si s-au mulat pe mine ca o ploaie torentiala, cand esti imbracat subtire...
Si desi imi e foarte frig, melodia asta ma incalzeste putin. As fi putut s-o imprastii oamenilor cu ajutorul butonului de Share pe FB, dar mi-e prea apropiata de suflet ca sa o arunc pur si simplu in neantul socialului virtual. : )
Bucurati-va de ea, cum ma bucur eu acum. Nu-i tocmai potrivita pentru o duminica seara, cand dorul de duca e in meniu by default, dar maine e luni si totul va fi bine.

Versuri aici.


2 alarm clocks:

catas said...

da. te ia si te scutura. seara buna

Miezu` said...

onoare. :)
multumesc :)

Template by:

Free Blog Templates