December 23, 2008

"Something - something" spirit.

Trebuie sa va spun.

Ca ma tot plangeam zilele trecute, am reusit sa adun toate cadourile. Pana la urma mi-am pus fundul lenes pe drumuri si am strans cam tot ce imi pusesem in cap. Mai aveam ceva in plan, dar nu am gasit pe nicaieri, asa ca am recurs la planul de urgenta.

In fine, ideea e ca de 2 zile impachetez de zor. :D
Nu asta e ideea. :))

Ideea e ca mi-am rascolit camera dupa hartia fotografica; anul trecut am primit o imprimanta din aia mica de la Canon, de carat dupa tine cand ai chef de instantanee. E buna de facut bani, am vazut la Babele anul asta cum o tanti cu un Saint Bernard facea poza 10/15 la 10 lei. Buna afacere. Coada mare la tanti cu cainele mare ce statea la pozat.
In fine, nici asta nu era ideea. :))

Ideea era ca tot rascolind, la un moment dat m-am plictisit si m-am oprit din cautari.
Azi am trecut in camera de langa ca sa mut stiva de cadouri - hihi, acum, dupa ce le-am cumparat si le vad pe toate in hartie de cinspe culori, cu fundite, etichete si nume scrise pe ele, I think I love Christmas shopping! :)) Anyway, cum aranjam eu de zor pe-acolo, dau peste o punga mica, in care ce gasesc? Sosete, 2 perechi de manusi pufoase, un creion haios, o ascutitoare cu girafa si, daaaaa, HARTIA MEA FOTOGRAFICA! :))

Mos Craciun a venit semi-retroactiv. Nici nu mai stiam de lucrurile alea, asa ca ... merci pt surpriza, Mosule! :))

Vedeeeti? Fooooaaaarte cuminte am fost anul asta... I-am si cantat lui Mosu`, altfel nu-mi primeam cadoul :))

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates