December 09, 2008

Despre publicitaturile din camara bunicii

Bai, imi plac reclamele.
Nu sunt mare consumatoare, dar asta numai pentru ca nu mi-am dedicat suficient timp subiectului atat cat mi-as fi dorit. Oricum, in general stiti ca imi plac oamenii si ideile, iar cand oamenii nasc idei atat de bune, e chiar pacat sa nu le apreciez munca.

Pentru azi, ceva maximmum kick, no sugar, via Codrutz:

Zales - "String" Commercial


M? :)
O sa revin cu niste reclame de pe la americani - de cand ma tine Ursu` cu ochii in NFL duminica de duminica, m-am indragostit de sandwichuri, mai ceva ca Joey din Friends. :)))

1 alarm clocks:

Anonymous said...

LOL NFL..:)) N-are cum sa-ti placa reclama la junk food:( reclama cu "5 foot long"(sandwich,clar) it sux!
GO DALLAS COWBOYS! \:D/
DANI
http://www.youtube.com/watch?v=6Mq0MWPxTFI :))

Template by:

Free Blog Templates