December 24, 2008

Muahahahahohooo, meeeerry... Craciun fericit :)

Nu stiu ce inseamna sarbatoarea asta pentru voi, dar eu am terminat de impachetat. :D

M-am tot ferit de ai mei cat am putut, dar pana la urma aseara i-am deschis maica-mii usa, doar vreo 5cm; cu un scurt "ce vrei?" am umplut-o de ranjete: "nimic, am venit sa vad ce mai faci, hai ca nu intru, hihihi..." =))

Partea interesanta e ca acum 2 minute a venit medalia cu reversu`.

Am vrut sa ma duc pana la ei in dormitor sa iau ceva si o aud pe mama tipand in urma mea: "nuuuuu!!!". Ma fac ca n-aud si ma indrept tiptil spre camera, cand aud de dupa usa ... zgomot de scotch si pe tata mesterind, in mod sigur in cel mai meticulos mod cu putinta de pe aceasta lume, si o voce seaca: "Ioana, nu ai voie in camera!".
M-am simtit ca la 5 ani :))), dar dupa ce mi-am revenit am plecat ranjind din tot sufletul. :D

Voua, cu mare drag va urez sa aveti parte de un Craciun linistit, sa fiti sanatosi si veseli, sa iubiti chestii, sa apreciati oameni, sa puneti pasiune si energie in ceea ce faceti si cu toate astea la un loc sa faceti rost de un 2009 super - super - vorba -`ceea - JMEN!!! :)

3 alarm clocks:

Anonymous said...

ce frumos:) Ca sa o citez pe Pishcu: Asta e perioada din an cand trebuie sa te uiti drept inainte, sa nu pui intrebari de genu:"Despre ce vorbiti?" si nu in ultimul rand sa nu deschizi usi/sertare pe care nu le-ai mai deschis in ultima vreme:D!

Anonymous said...

un 2009 plin si tie! sa ai in acest an mai mult decat ai acum din tot ce iti doresti! zugravu ;)

Miezu` said...

multumesc, zugravule, la fel si tie, Mihaelei tale si catelului vostru care roade internetul :))

Template by:

Free Blog Templates