December 11, 2008

Save a soul

Dragi tovarasi si pretini, a inceput.

Luna Decembrie incepe pt mine pe 29 Noiembrie, odata cu ziua tatalui meu. Pe urma Sf Andrei, Mos Nicolae, mama, aniversarea anuala cu Ursu`, Craciun, Sf Stefan.
Could I just skip the month, pliz? :D

Nu-i problema, imi place sa fac cadouri si cred ca gasim si niste bani daca ne straduim putin; problema mea e urmatoarea: "cine se duce la cumparaturi in locul meu?"
Pe cuvantul meu ca nu imi place s-o ard aiurea prin magazine, spunand asta la modul general. Ce sa mai zic de aceasta luna incredibila, in care toata lumea alearga de colo pana colo, calcandu-se in picioare prin carfur sau prin mol, prin oras, pe la dales, etc?

De primele 2 aniversari am scapat, au trecut si Sf Andrei si Mos Nicolae, am strans ceva si pt Craciun, iar de Urs ma ocup eu [:P].
Cine vrea sa continue cautarile pt mine? :D

3 alarm clocks:

Anonymous said...

Ma duc eu bha! Fa'mi o descriere despre fiecare :)

Miezu` said...

si in schimb eu trebuie sa iti dau ce cautai tu ieri, de-aveai in status, nu? :))))

portos said...

subscriu miezisorule, noroc ca paula e pe baricade :D
de ce nu incerci ceva cumparaturi online... in definitiv ce poti sa pierzi? doar banii de pe card :P

Template by:

Free Blog Templates