December 05, 2008

Cadou de Mos Nicolae

Exact ca in filmele cu Mos Craciun, totul se intampla cu un scop si, in mod cert, nu mai devreme de momentul potrivit. Don't ever fuckin` question that. :)

Astfel, in aceasta seara, Zumzu s-a facut mare... :)


... with a little help from my friends:
- Mihaela;
- Georgiana;
- Didi;
- Pishku;
- Aditza;
- Iulica;
- Cristian;
- Horia;
- Codrutz;
- Raducu;
- Pogo;
- Ursu` si Dani;
- Bogris;
- Mihai.

[si nu in ultimul rand, Dana, merci ca nu le-ai spus alor mei ce copil tembel au crescut :))]

Si, pentru ca ati reusit sa priviti partea plina a unui pahar de-a dreptul fara niciun alt sens decat acela al ideii de FUN, a tribute from me to all of you:
The Beatles Tribute - With A Little Help From My Friends


La final, multumesc tuturor celor care inca nu mi-au dat ignore pe messenger :)), celor care au votat fara sa aiba nevoie de reminder din partea mea sau a celor de mai sus, celor care stiu ca un zambet ii poate scoate la suprafata macar uneori, celor care au aderat la politica mea vesela, Sarbatori fericite si ...

MAMA, ZUMZULE,
CATA BERE AVEM DE DAT! :)))


7 alarm clocks:

Anonymous said...

Intrebarea este cand dai berea aia? ^-^ tot vin sarbatorile si e criza mondiala domle, deci e binevenita, iti dai seama ca numai de asta te-am ajutat nu? Prietenul la nevoie se cunoaste(si la bere :)) )

Miezu` said...

ma gandesc cand sa facem asta, caut un loc si pe urma va anunt. n-am uitat :P

Dan Gheorghe said...

toate cele bune!

kishcutia said...

ce copii naivi care cred in bere si petreceri :))....e ioana si mai ales...e zumzu. Zumzu nu se tine de promisiuni. Zumzu te lucreaza ;))

Unknown said...

Felicitari:)

Miezu` said...

multumesc la fel, Dan :)

Kish si Codru, ferea, deja am dat o bere, deci ma tin de cuvant, asa cum ii ziceam si lu` Pogo ma gandesc cum sa ne srangem si se face :P

kishcutia said...

dupa cum am zis...vrajeala :))

Template by:

Free Blog Templates