March 08, 2010

Pentru ca merit : )

La multi ani, dragele mele doamne! :)



In alta ordine de idei........ Baaaaaaaaaaaaaaaaaai, plec!
Sambata, adica. Elvetia, here we come! Poate si niste Franta. :)

Sa va zic.
Vineri am primit mail din Head Office sa facem bine sa ne planificam si inregistram concediile/2010 pana la sfarsitul lunii. Dau ochii peste cap, ma gandesc 30 secunde, dau un search mic pe google. Avem Sensation in Amsterdam pe 3 iulie si concert U2 la Istanbul pe 6 septembrie. Bun, asta inseamna cam 2 saptamani puse cap la cap. Da` cu restul ce facem? Imi zic senin ca om vedea, umplem cu Vama, poate o Delta, maruntisuri alese. :D
Ajung acasa, deschid laptop, ma conectez ilegal la o retea oarecare, pentru ca RDS-u` n-a venit de-o luna jumate sa schimbe un rahat de cablu, therefore ma descurc cum pot :D, socializez ceva, fereastra de messenger, conversam nitel, primesc invitatie sa ducem chestii la nush ce ruda din Elvetia, aflu ca plecarea e in mai putin de o saptamana si ca vom merge cu duba sa ducem portelanuri, mi se gadila simtul aventuristic, dau din antene in weekend, cer ok pt concediu astazi...
si uite ca am gasit ce sa fac cu concediul ... sambata plec. :)
Cam asa am plecat in Grecia: "copii, are un nene o garsoniera pe care v-o pune la dispozitie o saptamana, vreti sa va duceti saptamana viitoare?" "Hai!";
si cam la fel am facut si cu Venetia "fetelor, am gasit oferta: avion ieftin, cazare ieftina, plecam in 2 saptamani...?" , "Ok!".
I just love spontaneity : ))))

Imi va face bine, cel putin asa imi doresc si mi s-a promis, ca imi voi aerisi creierul si gandurile care-mi afiseaza tag-ul "minimalist" la bloguri. :)
Elvetia e curata si are spatii verzi sau macar zapada ordonata si am inteles ca daca sunt cuminte ajungem si putin la Nisa. Nu va ingrijorati, probabil ca va voi scrie. ;;)

2 alarm clocks:

ZUGRAVU said...

Bineinteles! Si ciocolata! Atat!

Miezu` said...

multumesc! si da, ciocolata for the win! :D

Template by:

Free Blog Templates