March 13, 2010

fac.bagaje.stop. :D

Din seria binecunoscuta "Miezu`, connecting people" : )
azi am avut reuniune cu colegii de liceu si spre bucuria generala ne-am vazut la moaca destul de multicei, drept pentru care... :D

Petrecerea continua undeva unde se poate fuma :)), dar eu am venit cuminte acasa, pentru ca, da, maine devreme [adica la 7 cel mai devreme, dupa cum am negociat eu cu amicul meu, Road Runnerul de serviciu :)))], punem duba in miscare si plecam spre orasul unde gasim fabrica Nestle, un soi de Sf Petru al raiului ciocolatei. Pardon, Elvetiaaaaaaaaa! :D
Facem oprire la Arad, pe urma la Innsbruck, pe urma va mai zic eu, Coyote mi-a promis ca daca vin eu cu laptopul aduce el internetul la picioarele mele, deci vom comunica. :))


Zambesc, thank you very much. :)
Azi m-am vazut cu oameni frumosi si maine plec pana lunea ailalta intr-o aventura de carat portelanuri si skiuri cu un om mai agitat, dar care mi-a jurat pe rosu ca nu ma duce acolo sa-mi vanda rinichii ... :))) Si-o sa fie bine, macar pentru ca eu sunt Red Bull-ul cu zambet circular, dupa cum zice dumnealui, pentru ca amandoi avem nevoie de aer curat si spalare de creieri cu chestii placute mintii... si nu in ultimul rand, pt ca mi s-a promis ca o sa fie distractia dracului! :D

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates