March 03, 2010

Chelii valvoi*

*fara inflexiuni si conotatii politice, none whatsoever.

Acum aproape 5 ani am cunoscut, timp de 10 zile, vreo 30 oameni noi, toti voluntari in ONG-uri. Eram adunati din toata tara, cu varste variate, intr-o tabara-curs, axata pe comunicare si PR pt organizatiile non-guvernamentale si non-profit.
Printre ei, o fata nascuta in aceeasi zodie fatidica [amagad], Balanta, tot pe acelasi enervant 13 al lui Octombrie ca si subsemnata. Ralu, fa cu mana la camera! :)
Fata asta avea un par luuuung... iar acum cateva saptamani s-a tuns scuuuuurt. Bravo! : )

De cativa ani imi doresc sa ma tund scurt. Cata feminitate mi-ar placea mie sa am, ma streseaza la culme coafatul si pieptanatul unui par mai moale decat blana unei matze lesinate, caci asa imi descriu parul putin pe care il detin. Astfel ca mi-as dori sa ma tund scurt, sa vad cum e si asta; joburile anterioare nu m-ar fi acceptat si nici cel de acum nu m-ar accepta pe veci tunsa stil Sinead :D, desi personal nu vad legatura intre ce se ascunde sub un craniu acoperit de par mai mult, fata de unul cu mai putina podoaba capilara. Nici macar argumentul ei, a dracului imagine, nu m-ar convinge.
Probabil ca voi ajunge s-o fac si p-asta, stiu eu. :)
[un sumbru gand, sper sa nu fiu nevoita sa fac gestul asta]

As fi pus Sinead, dar n-am chef de "nimic nu se compara doi litera u", asa ca va las cu o alta chelie celebra, care imi place poate chiar mai mult. Este vorba despre mister Maxi Jazz, pe care il vom revedea la Bucuresti alaturi de restul trupei Faithless pe 16 iulie, dat fiind faptul ca B`estfest-ul de anul acesta se va anula, due to the financial crisis.
sursa: iConcert.ro.

2 alarm clocks:

Unknown said...

Planuiesti o chelie, Miezu? Ar fi interesant, poate chiar un pic kinky! :D

Miezu` said...

eu planuiesc, da` n-auzi ca ma impiedic de sistem? :))

Template by:

Free Blog Templates