November 28, 2009

Si afara ploua, ploua si-i trecut de ora noua.

Am cateva idei despre politica, dar pentru ca in general mi-e de-a dreptul sila sa ma lansez in discutii referitoare la subiect, n-o sa zic nici acum. Nu va intreb cu cine votati, pentru ca oricum ati raspunde, tot ar fi prost, avand in vedere ca n-avem deloc de unde alege. Nici in primul tur nu erau variante foarte stralucite, dar acum chiar ca-mi vine sa-mi fac stampila cu "die, die, my darling" si sa le-o aplic la amandoi.
Nu stiu unde o sa ajunga tara asta, nu stiu de ce ma incapatanez sa raman aici, am zis mereu ca eu nu vreau sa fiu ca sobolanii care parasesc corabia inaintea dezastrului, dar mi-e teama ca in curand n-o sa mai am ce parasi. Bine ca vine 2012! :)))

Cateva situatii culese din experienta proprie si din popor:
La un spital, medici buni si foarte buni au fost trimisi fortat la pensie, pentru ca erau prea multi. Acum sunt foarte putini si fac garzi peste garzi [adica 24h], astfel incat oboseala ii cuprinde mai repede si mi-e teama sa nu ajunga in situatia de a nu mai fi capabili sa dea acelasi randament.
La un alt spital, concediul fara plata a fost bagat pe gatul unei mase foarte mari de oameni, in acelasi timp, astfel incat cei ramasi in ziua respectiva abia au putut face fata numarului mare de pacienti. Nu mai zic de birocratia si de hartogaria pe care o au de facut, pe langa facutul oamenilor bine.
Pe mine m-a oprit aseara organul pentru ceva ce n-am facut [really, now :)] si mi-a zis pe fata, deloc suav, "bagati acolo in talon si ne intelegem". Acum, nu stiu cum sa zic, ca nu m-am pierdut sau ceva, dar i-am zis foarte sincer ca nu stiu cum sa procedez pentru ca n-am mai fost niciodata in situatia asta. Si mi-a explicat el, pas cu pas, ca sa fie bine.
Nu stiu cum sa va spun, dar in afara de restaurante, cluburi, etc, eu nu las spaga, niciodata n-am lasat, nici la doctor, nici pe nicaieri, poate la magazin sa las restul in maruntis, dar din motive de portofel in care n-am sa-l tin, nu pt altceva. Mi se pare anormal sa las spaga acolo unde oamenii sunt platiti pentru ceea ce fac fata de mine, cu atat mai mult cu cat sunt platiti din salariul meu. A, ca am dus un buchet de flori unui medic care m-a facut bine, aia e altceva, e alegerea mea sa multumesc si sa ii arat respectul unui om care si-a facut bine meseria. Pai ce, pe mine ma plateste vreun client ca i-am furnizat un curs valutar bun si ca i-am salvat o poala de bani?
Ma gandesc la tarile astea mai civilizate, cum noi n-o sa fim nici peste 70 de ani, unde platesti o cafea si ti se aduce restul pe farfurie la cent, nu ca daca esti mai fin la obraz sa fii privit in ochi si sa ti se spuna foarte senin "n-am sa va dau doi lei, e ok, nu?". Zic ca n-o sa fim pentru ca ma gandesc ca singura posibilitate ar fi sa trecem printr-o starpire masiva, gen sa moara toti cei care au aceasta mentalitate stricata. Sa apara o maladie care sa atace nesimtirea si jegurile umane, mama cati ar urla de durere. :)


Urata atitudine am la inceput de weekend, astfel ca va las spre ascultare pe niste engleJi, pe care abia astept sa-i vad live in Jukebox Club - 03/12/09, 9pm:

Dub Pistols - Official Chemical



Un weekend liber va doresc sa aveti! :)

7 alarm clocks:

Didi said...

si? ai dat sau n-ai dat la politist? doamne ce oameni, i-ar omori pe toti jegosii astia, zau, si eu in general sint o persoana calma...

Coyote said...

Ti-am zis sa nu mai treci pe rosu! :))

Nice one, Miezulin.

Miezu` said...

da, Didi, am in continuare permis. era strada goala iar el era singur in masina, deci fara martori, era cuvantul lui impotriva alui meu. cine crezi ca avea dreptate? :)

Coiotule, nu era ma rosu :)) oricum, s-a tinut ceva dupa mine, fiind obisnuita cu animalul de bucuresti care da flashuri si cand se scarpina in nas, nu l-am observat decat cand a bagat sonoru :)))

Didi said...

ce porcarie ma. i-ai luat numaru masinii? facem un flagrant in bucuresti cu luare de mita si-l dam la teve?

Miezu` said...

vai, da` te intorci acasa cu samanta de scandal, nu asa :)))

Unknown said...

Am asa un chef sa le sparga moaca, unora, cateodata...

Ahh, pff, sa nu ne stricam weekendul, pare a fi inceput destul de frumos : )

George Colang said...

super piesa :)

Template by:

Free Blog Templates