June 01, 2009

Talismanu`, unde ie?

Am mințit când am zis că n-avem nevoie de noroc, azi am constatat că avem nevoie şi de o boabă de noroc. Că dacă n-avem noroc, înseamnă că e altcineva care îl are şi pe ăla al tău, aşa că e mai bine să îl ai de partea ta, decât să-şi bată altul joc, de el şi de tine împreună cu el.
Oricum, sunt norocoasă, am lângă mine un om mai talisman decât toate talismanele, aşa că mai băgăm fise, trebuie să iasă până la urmă, că nu mi-o fi murit mie ambiția, chiar şi dacă parcă am dat numai de cretini frustrați, aşa, înşirați, unul după altul.

PS: ceva genial, via amdraci.ro [facebook profile]:
Nathan "Flutebox" Lee and Beardyman @ Google, London


3 alarm clocks:

Didi said...

iti zic eu care e problema: omu' care zici tu ca e talismanu tau consuma tot norocu familiei, ca sa zic asa, ca are un bulan nesperat. pai ia intreaba-l ce bafta a avut in facultate in general la examene si cum invata el 2 subiecte si alea ii picau! asa ca io zic sa te imapci cu ideea si sa-l lasi pe el sa joace la loto :D

Miezu` said...

hai ma, ca nu e chiar asa, mi-ati mancat zilele cu sesiunile voastre, o treime din relatia noastra e mancata de examenele de la Automatica. ma gandesc ce-o sa fac dupa ce terminati, cum o sa fie sa avem asa mult timp la dispozitie? :))
da` sa stii ca mi-e bine cand e acolo, pot sa fac lucrurile si fara noroc daca il am pe el langa mine. :)
[ok, blushing, gata, TAC :))))]

Jiku said...

In orice ai nevoie de noroc :P Pana si ca sa cunosti talismanu asta norocos al tau a fost si oleaca de sansa acolo :)
Am zis sa te sun sa vii la karaoke, dar iar m-am luat cu alte aberatii pe la munca si am uitat futu-i ceapa caprii masii :) Saptamana viitoare poate.

Template by:

Free Blog Templates