June 16, 2009

Ecstaz deplin

Suntem printre aranjamente şi modificări în casă, deci scriu mai rar.
Sunt incredibil de obosită, deci scriu mai rar.
Sunt dornică de mers la film, dar mi-e că adorm acolo. Deci scriu mai rar.
Mă tratez cu muzică; descopăr câte ceva nou şi mai şi redescopăr ce-mi plăcea pe vremuri.
Deci ... mda, scriu mai rar.

Iar mă doare capul. E a doua oară în ultima săptămână, ceea ce mă enervează mai rău decât orice altceva. Să zicem că dacă bravii mei colegi citesc asta – şi ştiu că unii dintre ei mai aruncă un ochi pe aici măcar din când în când – să ştiți că mâine închid aerul condiționat!

Şi dacă bulinele [cum zicea străbunica :)] astea nu ajung, să zicem că de obicei mă mai tratez şi cu ciocolată. Am devorat Snickers-ul primit azi [:D], dar încă nu şi-a făcut efectul. Aşa că mi-a adus mama o găleată cu înghețată de cacao, în ciuda protestelor zbuciumate ale lui tata – la noi se dispută grav ciocolata, înghețata şi uneori şi Cola. O familie sănătoasă, mai ales că toți trei suntem cam ca un biscuite în dungă, deci încă ne permitem. : ))
Mâine iar examen. Unii dintre voi ați ghicit. Alții o să aflați, vă asigur.

PS: mai am eu o mică supărare, da` nu pot să vă zic despre ea.
În orice caz, cum ar spune prietena mea, Mar[e]a, murdăreşte-mi tu nisipul, că şterg eu totul în urma ta…


0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates