June 18, 2009

"Doar o vorbă săţ-i mai spun"

Era o emisiune care se numea aşa.
Eu însă, chiar că am o singură vorbă de spus pentru ziua de azi:

“vrum!” :D

12 alarm clocks:

ZUGRAVU said...

VRUM ESTE DE FAPT DOUA VORBE: CU V DE LA VAMA SI D DE LA DRUM NU? :)

Miezu` said...

cu V de la "am luat permisu`, baaaah!". D nush de la ce vine :))

ZUGRAVU said...

d vine de la Denzina, sau Dotorina sau Delectricitate ... nu stiu ce masina di-ai luat da?

adat am avud de spud!

Miezu` said...

derge du Denzina, du denzina :))

ZUGRAVU said...

dorbeste frumos!
nu ti-e rudine?

ce e aia du-de-n zina....

eeee?

Miezu` said...

=)) ma scuzati :D
aia du-de-n zina e mazdutza-luv-hugz-and rock`n`roll :D

ZUGRAVU said...

hags este un fel de doi cai frumosi nu?

scuzele e admise iar acuma venit dremea ca unii dintre noi doi adica eu sa mearga la somn ca maine lucrez tot opt ore doar sunt roamn in tara mea ...

pana dada viidoare raman un genius in france!

cel putin asa zice weird al yankovic!

eeee?

andreea ai legatura, deocamdata atat de aici!

Unknown said...

ok????

Cineva spunea: The Streetz R No Longer Safe!!!

Bey...FELICITARI!:D

Miezu` said...

multumesc catalin[radu si tanase :D], am preluat, somn usor! :D

traienel, lasa, o prind eu, vezi tu cum facem noi doua liniute pe kiseleff :))))

Coyote said...

Ai grija cu liniutele pe Kiseleff, ca e posibil sa ma incetinesti, si jar mananci!

Coyote said...

Ti-as zice si felicitari, dar inca nu stiu cum conuci :D

Jiku said...

Felicitari pentru carnet, cam tarziu stiu, da mai bine mai tarziu decat niciodata :P

Eu, spre deosebire de amicul Coyote te felicit oricum, dar sa imi spui cand mergi cu masina prin Bucuresti sa nu iti stau in drum :P

Template by:

Free Blog Templates