October 23, 2008

Open your eyes...*

* imi placea mult replica asta, mai ales cum o soptea fata aia in Vanilla Sky... :)


Ce-ai spune daca intr-o zi, mergand pe strada, ar veni cineva absolut necunoscut la tine si iti va spune ca peste cateva zile viata ta se va schimba radical?
Cum ai reactiona daca ti-ar zambi si pe urma ar pleca fara sa apuci sa il intrebi ceva?
Daca totusi s-ar intoarce din drum pentru o singura intrebare, dar care sa nu fie legata de ceea ce tocmai ti-a spus, ce l-ai intreba?
Te-ai putea gandi la cu totul altceva, ca sa profiti totusi de sansa acestei singure intrebari?
Cat de mult te-ai gandi inainte de a scoate ceva pe gura?
Daca ti-ar mai spune ca in schimbul acestei intrebari ai avea ocazia sa faci ceva pt altcineva, insa acest altcineva este o persoana total necunoscuta tie..., ce-ai alege?

E, indiferent daca ai alege una sau alta, aminteste-ti ca acel ceva care iti va schimba viata tot ti se va intampla, cel putin ipotetic, referitor la intamplarea de mai sus. Might as well do something good, acum sau mai tarziu; vorba reclamei, Just do it!. N-a zis nimeni ca e bine sau rau ce va urma, dar macar sa stii tu pt tine ca ai bifat o bila alba. :)

Plus ca nu se stie niciodata cand dai de nebuni pe strada, care vin la tine si-ti spun chestii. Eu o patesc des, parca am un magnet; o atractie ciudata, pt oameni ciudati. :))

6 alarm clocks:

ZUGRAVU said...

deci! sa ne intelegem:
daca google search este o strada atunci iti aduc aminte ca tu ai venit la mine sa imi spui nebunii de ale lui Igy POP! Da? :))

Dar mi-au placut si uite asa inca ni mai vorbim si in zi de azi!

Si nebunii are rolul lor in vetile noastre pline de succesuri.

Acum un timp de vreme eram chiar intr-un spital de oameni cu probleme pisihice (in vizita bei) si a venit un pacient la mine si mi-a zis ca o sa castig 500 de mii in bani romanesti la loto!

Se pune? :))

si uite asa am scris si eu blog la tine in casuta!
1-1 :)

Miezu` said...

fiecare cu nebunii(le) lui, m? :)

1-1, indeed :P

vicusnovus said...

life happens to us while we make other plans , right?

Miezu` said...

that's one way to say it :)

Miezu` said...

zugravule, iggy pop era, ma? ca nu mai tin minte, pe cuvant de miez unic :D

ZUGRAVU said...

ighi ighi :)

Template by:

Free Blog Templates