October 26, 2008

Moody blues

Prima oara cand am iesit din tara aveam venerabila varsta de 18 ani impliniti de multe luni.
Terminasem BAC-ul in ziua respectiva, iar seara am iesit la coltul casei si m-am strans in brate puternic cu cel ce avea sa-mi devina prieten dupa cele 18 zile petrecute in afara tarii. Mi-a zis ca o sa ii fie dor si ca o sa imi dea un sms pe numarul unei fete sa imi spuna cat am luat la BAC. Sincer, examenul oricum stiam ca il bulisem din cauza nenorocitei aleia de Limba Latina, la care ne-au anuntat ca nu avem voie sa dam examen cu dictionarul pe masa fix in dimineata aia, de parca ar fi trebuit sa stim by default. Asa ca nici nu mai conta, el zisese ca o sa ii fie dor - aveam alte ganduri. Eu, o fata timida si cu prieteni putini, m-am inrosit din tot sufletul, jur, jur, jur... :)
Noaptea m-am suit in autocar si m-am indreptat catre destinatie, cu gandul la coltul de strada si la o tara a carei limbi nu o cunosteam. Stiam doar ca toata lumea zicea ca se muta acolo dupa ce termina facultatea... iar acum stau si rad, 90% suntem si acum in tara... :)

Ajunseram la destinatie. 10 fete cu cravate de Ghizi si puse pe facut treaba. Inca o tabara!
70 de nemti, 8 cehi si 10 romance. Cam asa fu grupul. Am facut rafting, am facut catarari pe munte, am invatat sa umblu pe un panou de sound mix [sau nu stiu cum ii zice, pt ca mi s-a explicat in acea limba straina pe care nu o intelegeam de nicio culoare la momentul respectiv, dar macar tipul care mi-a aratat era ataaaaaat de draguuuuuuut ... :)], ne-am imbracat toate in ii, i-am invatat sa danseze Ciuleandra si Perinita, i-am servit cu salata de vinete, branza de oaie si tuica [Romanian Vodka :D], am intrat pe furis la un concert Scorpions :D, am baut gratis [gratis si mult :))], am facut pe baby sitterul impreuna cu Alina si cu un gagiu care vorbea italiana si care a inteles toaaaata discutia noastra referitoare la cat de dragut este si la cat de jmen arata tatal copilului cu care stateam in seara respectiva:))), am asistat la numeroase sesiuni de muzica buna cantata de amicul Ben, la clape, profa mea Mischa, cu vocea, un nene la tobe, un pustan la banjo, o chitara clasica si inca niste instrumente...

Bionic session


Video-ul asta e tot de acolo. Dar cand am fost eu nu a fost nimic de genul asta. :)

Nuuuu, cand am fost eu a fost asa:
2 saptamani am stat in vagoane de tren. Vagoane de dormit. Pozitionate pe sine de tren obisnuite, acum dezafectate, ce au apartinut odata fostei gari centrale a orasului. Vagoane de dormit pline de graffitti la exterior, ce serveau drept cazare pt artistii ce veneau sa cante in clubul amenajat in fosta cladire a garii. Aveam dusul si toaleta in camera de backstage a clubului - plina de autografe pe fiecare colt de perete, nume cunoscute, numai mai putin cunoscute. Plus ca nici nu vreau sa stiu cate vazusera canapelele alea din piele... :)
Aveau 4 calculatoare conectate la Internet, dar pe care messengerul nu mergea. Asa ca mailurile pe yahoo erau la mare moda. Intre timp primisem si rezultate le examenului de BAC de la colegul cu bratele deschise. Primisem un mail in care revenise cu discutia la Bac, imi spunea ca a intrat in istoria liceului pt isprava lui... Nu-i nimic, noi tot o sa te iubim mereu. :)

Scopul taberei era ceva de genul "reintegrarea in societate a fostilor puscariasi inchisi pt delicte minore" - scandal pe strada, petreceri galagioase, d'astea. Bine, noi nici n-am stiut unde ne ducem. Si cred ca nici parintii nostri nu erau ingaduitori cu plecarea daca stiau acest amanunt. :))
Al doilea scop era ca prin aceasta tabara, organizata cu bani ai Ministerului Culturii [sau cum o fi la ei numit], sa se stranga alti bani pt amenajarea unui centru de cultura in micul oras.
Cu totii am participat la workshopuri:
- Music Technics - aici ma inscrisesem eu pt ca era tipul ala dragut, Ali, dar din cauza faptului ca eram singura fata din 14 oameni :)), pt ca toti erau de aceeasi natie si nu vorbeau in engleza de nicio culoare... plus ca fumau incontinuu intr-un studio de inregistrari de 2/3 m, well, l-am lasat deoparte pe singurul blond care mi-a placut in aceasta viata si, well... m-am mutat :D
- Lights Technics - unde Dani era lesinata dupa varianta bruneta a blondului meu [desi mult mai nasolo brunetul, in fine :))];
- Music&Dancing - hai cu Ciuleandra varianta multinationala, cu pasii de dans respectati intocmai, cu exercitiile de respiratie pt stimularea diafragmei si cu meditatiile care la un moment dat mi s-au parut brainwashing :))
- Acrobatics - felicitari indraznetei Alina pt mersul pe picioroange si pt piramida umana :D];
- Samba de Rio, moaaa`, ce instrumente aveau si ce intro au facut showului, oamenii veneau chiar din Brazilia, suuuuuper a iesit momentul lor
- Arts&Crafts - oamenii, printre care si Milunitza [:P] au decorat o hala imensa, care la inceputul perioadei arata ingrozitor, dar care pana la sfarsit avea insecte si flori imense din hartie reciclata pe toti peretii, canapele vechi imbracate in cearsafuri colorate, un bar amenajat din cutii de lemn gasite in fostul depozit, instalatii pt bradul de Craciun puse pe coloanele halei. Locatia a servit drept spatiu pt showul pregatit in cadrul celor 2 saptamani, peste 100 de oameni participand la organizare, plus inca 200 de oameni veniti din oras ca spectatori.

Cam asa ceva suna si muzica...

Jena - Kassablanca - 06 - Track 6.wav -


V-am prezentat clubul Kassablanca Gleis1, orasul Jena [un' s-a inventat sticla cu acelasi nume :)], 80km de Leipzig, Germania... ich möchte da sein, ich möchte wieder frei... :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates