October 30, 2008

Hehe, shopping :D

Azi am pus placute. Photos to come soon. :D

Sa va explic altceva:

Blondu: sa nu iti rupi ceva
Blondu: :D
MiezuRau: bai, deja am la activ
MiezuRau: o furtuna din senin
MiezuRau: care m-a dus in padure, ca nu vedeam nimic
MiezuRau: muuuulte cazaturi din teleski
MiezuRau: o cazatura pe gheata si pietre, care mi-a bulit un genunchi pt vreo 2 luni
MiezuRau: +
MiezuRau: marea mea afacere :D
MiezuRau: o cazatura intr-o prapastie
MiezuRau: ma pricep
Blondu: ai experientza ma :))))
MiezuRau: da
MiezuRau: sunt o smechera la incasat vanatai
Blondu: bravo ma :D
Blondu: super asa
MiezuRau: mai ales la aia cu prapastia
MiezuRau: am sarit ca pe partia de sarituri din innsbruck, de la olimpiada
MiezuRau: si m-am infipt si cu skiurile si cu betele in zapada
MiezuRau: juma de ora nu m-am putut misca pt ca imi innodasem un picior pe sub celalalt
MiezuRau: si nu ajungeam la telefon because i was stuck
MiezuRau: quite a challenge avand in vedere ca partia era la 4 m in sus si eu alunecasem inca vreo 20m inspre padure
Blondu: cu schiuri?
MiezuRau: da, toate pe schiuri
MiezuRau: imi intrase dreptul in zapada, pe verticala, pana la botul claparului
MiezuRau: si era pe sub stangul, la fel de infipt
MiezuRau: am facut pe balerina pe acolo cand incercam sa scot din zapada un picior masura 36 de 60 cm lungime :)))))
Blondu: :)))))
Blondu: hahaha
Blondu: ce haioasa esti
Blondu: bine ca n-ai patit ceva mai rau
MiezuRau: acuma rad
MiezuRau: da` eram :-ssssss
MiezuRau: si astia ma sunau incontinuu
MiezuRau: dar aveam telefonul pe sub geaca, intr-un buzunar atat de interior incat nu ajungea nici drq la el
MiezuRau: :)))
Blondu: =))
Blondu: doamneee
MiezuRau: deci acum m-am gandit ca e momentul sa imi rup echipamentul meu daca pe ale alora de la inchirieri inca n-am reusit, cu toata straduinta depusa :)))


Dap, ma duc la shopping, gggggggg! :D
Siiii, ce-i mai important, pe 2 ianuarie plec pt 10 zile din tara. :D
La skiiiiiiiiiii, in Austriaaaaa; Kaprun, here I cooooome! :D

CONCEDIUUUUUU! :D

Maine e zi de munca, deci, keep smiling for surviving! :)

2 alarm clocks:

Unknown said...

that's sound dangerously familiar!:D

Miezu` said...

mdaaaaa si m-ati lasat acolo sa putrezesc in zapada :))

Template by:

Free Blog Templates