October 27, 2008

Monday never dies : )

Uneori imi vin cateva cuvinte in minte si daca le pun unul dupa altul formeaza, nu stiu, uneori un rand poate chiar reusit. Pe urma imi aduc aminte ca n-as scrie niciodata poezii, pt ca nu mi se potrivesc. Si nici nu am citit multe care sa-mi placa, recunosc. :)
Asta e doar un gand.

Alt gand, lungit pe ziua de azi, o zi de luni.
Am inceput-o prin a intarzia la serviciu, as usual!, imi sopteste pastravul de pe umarul stang. Da, exact, ca de obicei, pentru ca de cand ma stiu, tot o intarziata sunt, nu pentru ca nu mi-as calcula timpul - ca daca nici eu nu fac calcule si nu lesin dupa cifre, atunci nu stiu cine sa mai faca si asta. Pur si simplu sunt o lenesa de ultima speta, un om care ar prefera sa faca altceva, pentru ca asa e misto, sa fii iesit din ritm, ca sa nu fii tu ca ceilalti. Sucks, reputational vorbind. Funkish vorbind... I`m enjoying every moment of it... :)
M-am dus repede la butic si mi-am cumparat laptele cel mai gras, adica Dorna rosu, din ala nasol [eu nu beau lapte dulce, decat daca are alt gust, alt miros si alta culoare :)], si mi-am facut o cafea cum ar fi bine sa nu ma laud ca sunt bautoare de cafea- bineinteles, o treime cafea, restul lapte si zahar. Am mancat si un sandwich cu ceafa de porc, cum ii sade bine unei doamne la 9 dimineata si uite asa a inceput ziua. In graba, cu lapte varsat pe masa din bucatarie, cu sandwich cu paine graham si cu telefoanele care suna, suna, suna si cu mailurile care curg, curg, curg [la un moment dat nu mai primisem mail de 20 minute si am intrebat in jur daca a picat serverul, deja era dubios :))].

Ziua se duce, pe la 2 mananc de pranz aceeasi mancare de la colt, se face 6 si sunt acolo cu inca putina treaba, se face 7 si plec.

Am uitat sa va spun ca pe la 3 m-am dus sa rontai pufuletii unei colege si cand ma intorceam de la biroul ei, molfaind nevoie mare, it hit me, vorba parleurului de engleza: uite cam asa ni se duce noua viata. :)

Muz(ic)a pt azi:
Joe Cocker - Unchain My Heart


Vorba unui prieten: "Oldies but goldies. Merele, hihihi! :-)))))" Obsedatule :))

La 7 jumate m-am intalnit cu Stef la Unirea si ne-am ascuns ca doua biznis-fomei ce suntem intr-un loc care a sters cu totul aceasta zi.
- 2 ore cu Latte Macchiato [cum puteam sa beau eu un alt soi de cafea? :))] si un ceai de fructe ["ce fel de fructe?" intreb, si chelnerul zice, "Da, de fructe!" si pleaca, fiind a doua oara cand patesc asta in 3 zile, so I just gave up si m-am lasat prada surprizei :))] - eu,
- o bere la draft - Stef [deh, femeie de treaba, cum sa n-o iubesti? :))],
- un nene care canta la pian,
- discutii constructive,
- 2 ore de relas la Cafeneaua Bucurestiului D'altadata, cum este supranumit Festival 39, multumim pt initiativa acestui loc... :)
[va recomand si site-ul localului din Brasov, e... altceva :) pt atmosfera jemn, ascultati Duke Ellington - Long Long Journey cat va uitati pe site :D]

later edit, am dat Publish post fara sa termin: voua va doresc sa nu va treaca timpul pe langa voi asa cum m-a lovit pe mine gandul ala de la ora 3. Maine o iau de la capat, dar macar constientizez ca nemernicul asta de timp se duce si tot incerc sa ma mobilizez sa fac ceva ca sa fiu eu impacata ca il las sa moara cu un rost. Salutare! :)

2 alarm clocks:

kishcutia said...

mi-a placut cum ai scris Funkish. I mean funkish e fun Kish.
haha :))

Miezu` said...

ete, ai si tu 5 minute de net si te dai rotunda. :))

Template by:

Free Blog Templates