October 13, 2008

AZI! :D

Urmeaza sa se termine 13 Octombrie!

Multumesc pt:
cuvinte,
zambete,
pupaturi,
imbratisari,
flori mov,
flori portocalii,
flori galbene,
flori albe,
alte flori albe, dar cu putin mov,
pt ca ati fost acolo cand aveam nevoie de cuvintele voastre,
SI PT:
cadouri,
cadouri,
cadouri,
cadouri,
si, nu in ultimul rand,
CADOURI!!! :))))
Am mentionat cadourile? :))

Si pt ca sunt tare linistita in ultima vreme, azi am simtit nevoia sa fiu cu ai mei cei mai dragi, asa ca am fost la serviciu, am plecat repede acasa, unde ma asteptau toti ai mei, apoi am fost la parintii lui; in felul asta, chiar daca ziua a fost putin cam ciudata, cel putin din seara am facut ceva cu totul deosebit. :)


Jmen! :)

3 alarm clocks:

Anonymous said...

la multi ani?

Miezu` said...

mhm :)

portos said...

sa ne traiesti miezule!!!!

auzi, cum e asta, ca nu inteleg:
>>... am plecat repede acasa, unde ma asteptau toti ai mei, apoi am fost la parintii lui; <<<

parintii lu' toti ai tai? :D

pup!

Template by:

Free Blog Templates