September 25, 2007

Muncesc cu drag si spor.

8.00 Ma trezesc cu mare jale. Ma indrept fara chef spre baie, ma spal pe fata si pe dinti si parca mi-e mai bine. Ma intorc in camera, ma imbrac, ma machiez, imi aranjez parul, ma uit in oglinda si ies pe usa. Ma intorc. Am uitat mancarea, geanta, cheile, telefonul, geaca sau vreun dosar.
9.00 Programul de uzina ia start. Telefonul suna nu mai tarziu de 9 si 2 minute, taskurile incep sa curga:

Eve: ce faci acolo?
Eve: zi-mi mai multe
MiezuRau: suna telefonul
MiezuRau: raspund
MiezuRau: si agitatia incepe:
MiezuRau: vreau o verificare de sold
MiezuRau: vreau sa fac o plata
MiezuRau: nu mi s-a facut schimbul de nu stiu cate miliarde
MiezuRau: de ce atata comisionu`?
MiezuRau: vreau factura pt aia
MiezuRau: sau sun eu
MiezuRau: stiti, pe specimenele de semnatura autorizate de banca dvs nu figurati
MiezuRau: va rog sa retransmiteti adresa de solicitare a X cu una din semnaturile avizate
Eve: deja ma doare capu
MiezuRau: SAU
MiezuRau: se aude de prin birou
MiezuRau: Ioana
MiezuRau: Victoriaaa
MiezuRau: Baaaaa
MiezuRau: si eu zic “da” si incep:
MiezuRau: vreau aia
MiezuRau: du-te si trimite aia pe fax la 70 de numere de telefon
MiezuRau: scaneaza aia
MiezuRau: du-te la operatiuni
MiezuRau: fa un LG
MiezuRau: fa un approval
MiezuRau: fa un schimb
MiezuRau: fa un OP
MiezuRau: fa un risk position
MiezuRau: fa un overnight
MiezuRau: suna pe aia
Eve: omefege

13.00 Pauza de masa. Azi am mancat pentru prima oara la ora 1.
15.00 Pauza mea de masa.
17.00 Banca incheie programul cu publicul. La Marketing telefoanele suna in continuare.
18.00 Lumea pleaca acasa. Marketingul ramane pe baricade. Telefonul suna, suna. Eu ma uit la ceas. Poate reusesc sa plec si eu pe la 6 jumate, zic…

Ajung acasa. Ma dezbrac grabita, ma arunc in ceva comod si deschid calculatorul. Messenger, sunt fitoasa in fiecare zi, am status numai cu busy. Mai vine el pe la mine sau mai ies eu prin oras, fugitiv.
00.00 Imi fac toaleta si ma culc.

O sa murim ca tipa aia de Ernst&Young.
Pentru ca meritam.

PS: Mie-mi place, makes me feel important, probabil pt ca n-am apucat sa ma plictisesc. Dar si la munca se gasesc glumite de facut. Si nu-ti ia mult sa arunci un zambet, ba chiar te ajuta mult. Stiti voi cati muschi incordam cand ne inruntam si cati cand zambim.

Tschuss! [azi am inceput cursul de germana :D]

2 alarm clocks:

Anonymous said...

lol..e frumos in campul muncii!:D
Miezule, be strong!:D

Miezu` said...

multumesc, ma straduiesc. :)

Template by:

Free Blog Templates