September 19, 2007

Chef de misto

Tot mi s-a spus azi ca am chef de mistocareala. Am decis sa dau o replica; da, am chef de mistocarii, pentru ca am parte de chestii misto in viata. Acestea fiind zise, na, facui o lista cu chestiile astea misto ale mele; minusculitati, apparent, dar puse laolalta dau un curcubeu de toata frumusetea. La capatul lui ma aflu eu - caut sacul cu bani! : ))
In fine, enjoy! : )

Cel mai misto album muzical all time: Guns - Use Your Illusion
Cel mai misto album de ascultat cu el: Pure Jazz Chillout
Cea mai misto porecla: Miezu`
Cea mai misto chestie fumata: iarba din Munchen [iarba de peluza]
Cea mai misto faza penibila: impiedicatul si rostogolitul peste refugiul de tramvai, inainte de interviul la banca, fiind imbracata la fusta scurta si pantofi cu toc
Cea mai misto cursa auto: dimineata devreme, noi doi, spre mare
Cea mai misto toala: maieul cu multe dungi colorate, predominant albastre
Cel mai misto gust: banana foarte coapta [aia cu puncte]
Cea mai misto melodie de zbantuit cand sunt singura acasa: Propellerheads – Take California
Cea mai misto pereche de adidasi: verzii mici de la Roxy
Cel mai misto cadou: paltonul kaki de la Zara, sectiunea copii, dar care mie imi vine ca turnat
Cel mai misto moment emotionant: cand i l-a adus infirmiera Danei pe Theo
Cel mai misto animal: Mishuuuuuuuuuuuuu!!!!!
Cel mai misto moment de emotivitate: prezentarea lucrarii de licenta
Cea mai misto poza proprie: The End of the Rainbow
Cel mai misto animal din plus: Sid din Munchen
Cea mai misto profa de germana via studenta la medicina: Pishku
Cea mai misto pereche de sosete: pufosii mov, de la mama lui
Cel mai misto peisaj: lacul si muntele din fata castelului Neuschwanstein
Cea mai misto culoare: verdele in orice nuanta
Cel mai misto joc solitar: Dig-A-Dino
Cel mai misto concert: Faithless sau DJ Krush, nu ma pot hotari
Cel mai misto poster pe care il am acum pe perete: Lenny Kravitz gol, mascat de o chitara electrica cu un sarpe incolacit pe ea [luv]
Cea mai misto jucarie veche - pe care inca o am: ursuletul alb, de la Nana
Cel mai misto parfum de pe el: CK One
Cel mai misto parfum pentru mine: Very Irresistible
Cea mai misto voce masculina: [greu de tot sa aleg una singura] Sting, Joe Cocker sau Rod Stewart
Cea mai misto voce feminina: Nina Simone, Sade sau Tori Amos [stiluri diferite asa ca nu pot]
Cel mai misto miros creat de mama: mirosul de Craciun [cozonac+sarmale=love]
Cel mai misto moment romantic: Cismigiu by winter night – prima ninsoare a iernii si manusi colorate
Cea mai misto chestie muncita si rasplatita: meditatiile la engleza din anul I
Cea mai misto realizare profesionala: standul + clientii adusi in farmacie
Cel mai misto club din adolescenta: Blue-Bar
Cel mai misto loc de campat: malul lacului Balea, in iulie tarzie
Cea mai misto floare: trandafirul alb
Cea mai misto melodie de dansat cu el: Jungle Book Groove
Cel mai misto lucru cumparat din bani munciti de mine: calculatorul
Cea mai misto grupa de Ghizi: Tumboaaaaaaaaaaa!!!!
Cea mai misto forma geometrica: cerC
Cea mai misto betie: Costinesti, 19 ani, 4 dimineata si baie in mare
Cea mai misto iesire din tara: Munchen 2007
Cel mai misto anotimp: iarna pt ca se face noapte devreme si putem sa ne cuibarim in casa, la caldura
Cea mai misto, dar cretina melodie: Bombalurina – Itsy Bitsy [polka dot bikini] : ))
Cel mai misto loc de joaca: scara de la coltul strazii
Cel mai misto forum: Rappace-le vechi
Cel mai misto loc de cunoscut oameni: Festivalul International al Tineretului, Barcelona 2004
Cel mai misto gen de dans: streetdance-uuuuuuuuuu`! :D
Cel mai misto om care ma enerveaza cu fiecare ocazie pe care o are la dispozitie: Andrei
Cel mai misto sentiment: se traieste la masa cu ai mei
Cel mai misto copil inteligent: Daria
Cea mai misto bautura alcoolica: tequila cu nemiluita
Cea mai misto dar ciudata combinatie gastronomica: chipsuri sarate cu iaurt
Cel mai misto bairam: Revelionul (care a durat 3 zile) 2006 – 2007
Cel mai misto stil vestimentar: culori multe+dungi=love - desi office-ul mi-a placut mereu, dar inca nu ma pot obisnui cu purtatul in fiecare zi : )
Cea mai misto iesire din adolescenta a unui copil complexat: I love, I study, I work, I’m being loved. : )


Ce misto! : )



PS: Am pus poza cu mutra mea, in cazul in care ati uitat cum arat. : ))
E facuta cu peisajul ala in spate, cel misto de care spuneam, cel mai frumos care mi-a fost dat sa-l vaz pan-acu`.
PPS: Eu arat naspa, dar poza imi place, asa ca nu mai conteaza, nu vreau s-o schimb. :))

5 alarm clocks:

Anonymous said...

blog rating "miezulicios" :>:>

Anonymous said...

miezu'le kestii misto la tine pe blog da cu iarba nu's de acord........... ti-ai lasa copii sa fumeze iarba????? sau ai fuma cu ei? oricum vor incerca insa o incurajare nu e binevenita.......... toate ok in rest!!!!!! miezu'ieste in continuare

Miezu` said...

era o "glu'ma"

Anonymous said...

hehe....uite-ma si pe mine printre randuri...
iarba...de gazon...uscata...sa inteleg ca ceaiul de fructe nu ti-a placut asa mult ?:))
iaurt cu chipsuri ...hehe
sincer cand am vazut prima data poza nici nu am remarcat peisajul. Your face was just so....so....:)

Unknown said...

Misto de tot!

Template by:

Free Blog Templates