September 23, 2007

Lacrimi din acelea


De ce plangi ...
E bine ...
De ce plangi?
Vreau.
DE CE PLANGI?
Imi place.
DE CE PLAAANGI?!
E chiar frumos.

Este. Atat timp cat iti dozezi lacrimile si le utilizezi in mod corespunzator, poti sa spui ca plangi pentru ca e bine.
Eu nu stiu sa fac asta mereu. Plang daca am draci, daca simt ca pierd, daca nu merit, pentru ca merit, pentru ca nu merit, daca mi-e rau, daca vad ca se face rau si ca sunt neputincioasa, daca ma simt mica, daca mi-e frica, daca nu vreau, daca trebuie.
In restul cazurilor, lacrimez la filme cu animale si dans si cand vad oameni mari care inca se iubesc.

E chiar frumos.

Ingredientele acestei postari: parintii lui (si-ai lui Pishku), Yonderboi – Soulbitch si poza de deasupra, pe care inca nu stiu cum s-o denumesc.

5 alarm clocks:

Anonymous said...

our cute happy lovin family...
plang pentru ca...da

Lina said...

VORREI LEGGERE QUELLO CHE
SCRIVI NEL BLOG
CIAO!!!
HO NEL MIO BLOG IN TRADUTTORE
SE MI DICI IN CHE LINGUA

E SCRITTO MI SARA'
MOLTO PIU FACILE

TRADURRE E LEGGERE


GRAZIE E PRESTO......LINA

Aestus said...

f. draguta textu'...stii e frumos k mai gasesti oameni care sa sa-si arate intensitatea trairilor, fie ele si prin lacrimi ;)

Miezu` said...

nu plang des, imi place mult sa zambesc. dar am nevoie sa o fac, in dozele recomandatele de medicul sau farmacistul dumneavoastra. face bine la suflet sa stii ca inca esti om.
numai bine :)

Aestus said...

da corect corect :P...ideea e ca sunt putini care arata asa ceva si e placut sa vezi ca nu sunt trairi inabusite :P

Template by:

Free Blog Templates