February 16, 2011

like/unlike/huh?!

Facebook face minuni!
Dupa aceasta criminala zi, iata ca rad cu lacrimi. Am descoperit ceva si rad cu lacrimi. Nu va zic mai multe. Pura intamplare, nici macar n-a trebuit sa sap, it was right there, in front of me, in tot acest timp. OMG =)))

Gata, gata, scuze pentru reactia exagerata, moment`s gone.
Of, some people never change. : )

Ca tot vorbeam azi cu un drag despre o situatie banala [barfeam], uite ca ajungi sa te plafonezi intr-o situatie din care nu mai iesi, cat de gri o fi ea. Dar pe urma, dragule, am stat eu si m-am gandit, probabil ca ce ni se pare noua a fi gri, e foarte posibil ca lor sa li se para a fi magnific de alb, ca-n reclama la dero. Iar mega-revelatia asta m-a pocnit cand am deschis FB-u` si-am gasit ce-am gasit. nope, nu va zic, aproape ca mi-e rusine. :)) Si, ca sa vezi, abia cand realizasem si eu ca nu toti suntem la fel, acum ma intreb de ce nu e cum speram eu, ca poate ar fi mai bine, cand am vazut ce-am vazut. : )

I am no better than any of you, no, no, sa nu intelegem asta, nu judec, ca ma mai si cunosc si ma stiu ce-mi poate pielea de drac ["you're just like an angel, your skin makes me cry" sâc! :D], dar pentru ca tot ne lafaim intr-o tara cu libera exprimare [lol], adica de ce sa nu dau si eu o parere, ca se poarta.
Pfuai.
Ce de-a libertatea prost inteleasa, oamenilor. :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates