February 09, 2011

I'm not an addict (maybe that's a lie)

Ma mananca sufletul sa urlu niste lucruri, atat de multe lucruri, sa ma apuc sa povestesc, sa zic, sa descarc, sa mai urlu putin si pe urma sa ma scufund intr-o mare de liniste. Nu sunt nici trista si nici foarte fericita, nici linistita si nici prea agitata, sunt plana ca o coala de hartie si parca nici nu mai stiu sa deosebesc stanga de dreapta, refugiile [de tramvai] de benzile normale de mers.
Dar, da, orice as face, ma mananca sufletul si-mi vine sa-l gadil, ca sa-l fac sa rada zgomotos si sa chitzaie si sa scoata din el toata energia care s-a strans, s-a acumulat, s-a incarcat si s-a aglomerat ... parca sub forma de drog.

Si-acum, legatura inapoi la viata reala, caci ne ancoram totusi in realitate, nu-i asa? [nu]
Am pus pariu pe-o sticla de Cola [de 3l, ce-i drept : ))], ca ma las de fumat. Hai.


song provided by Mireille.
La o bere, k ftl - sing me some more of your music, girl. : )

5 alarm clocks:

Didi said...

un lucru e cert: refugiile de tramvai, benzile de mers si zebrele de pietoni trebuie MUSAI delimitate clar, ca pina la problemele intelectuale te maninca dusul si introsul de la serviciu... Cat despre partea a doua, o reclama desteapta de cind aveam eu 4 ani zicea "daca vrei, poti... (adidas tortion... :))

Miezu` said...

mai am un pachet cu 4 tigari in el. si pe urma? :)

Didi said...

thats the beauty of life, you always have at least 2 options... :)

Miezu` said...

Didi, am terminat tigarile. panica. :)

Didi said...

PANIC ATTACK!!!!!!

:))

Template by:

Free Blog Templates