February 04, 2011

[I don`t know what] I can save you [from]

Cel mai greu in relatia cu oamenii este sa ii prioritizezi. Sau asa mi se pare mie.
Discutam aici in niciun caz despre situatii generale, caci asa Miez cum sunt, generalitatile imi cam vor displacea pe vecie. Consecinta acestui principiu, aplicat oamenilor pe care aleg sa mi-i tin in preajma, este faptul ca am langa mine destui omuleti foarte speciali [da, o specie de copii speciali, cu nevoi speciale]. Iar pe acestia, fie am ales sa ii consider unici pentru ca i-am descusut suficient de tare cat sa ajung sa le cunosc anumite detalii, prin care am creat o conexiune, fie sunt pur si simplu sclipitori de la mama lor si ma atrag ca becul pe un fluture de molie. :)
In conditiile in care fiecare din acesti omuleti inseamna ceva destul de mult pentru tine, iar fiecare din ei are cel putin cate o problema pentru care iti cere ajutorul, cam in acelasi timp ... cum poti sa-i spui unuia din ei ca fix atunci cand are cea mai mare nevoie de tine .... nu poti sa-i fii acolo? Reiterez, in conditiile in care oamenii iti sunt la fel de dragi, situatiile lor sunt similare, gradul de gravitate da pe-afara.

Cum prioritizam oamenii? Cine stie sa dea o solutie la ecuatia asta?

Si pe noi, pe noi cum ne prioritizam, daca suntem in aceeasi oala?

2 alarm clocks:

Mihai said...

eu nu stiu sa prioritizez, inca mai incerc sa impac pe toti. devin din ce in ce mai putini, deci e mai usor acum.

Miezu` said...

da, m-am gandit si la varianta asta cu imputinatul. dar eu sunt un animal social si-mi place, sufera baba la frumusete :)

Template by:

Free Blog Templates