August 10, 2010

MZU in Wonderland

[blog inceput sambata dimineata, pe la 11 jumate]

Se facea ca Ceta [sa-i spunem] si Miurika [tot asa, sa-i spunem] isi sarbatoreau ziua de nastere la mine in curte.
Fapt ciudat, sa-i zicem, din simplul motiv ca una e nascuta in Octombrie, cealalta tocmai a fost in Iulie, dar uite cum isi sarbatoreau ele zilele de nastere la mine in curte, in August.
Ceta era in trening, asa cum am vazut-o la ultima ora de inot si zicea ca si-a pus hainele ei cele mai bune. Miurika se spalase pe cap si se infoiase toata, dar tot in trening era.
Cum stateam noi la mine in curte, in sufragerie si prin bucatarie, era multa lume si ne simteam bine, which is weird pt ca eu n-am dat niciodata petrecere la mine acasa, cu atat mai putin nu am invitat niciodata mai mult de 12-15 oameni la un semi-bairam/bauta.
La un moment dat deschid poarta si dau sa ies la o plimbare direct in Str Selari, desi eu in realitate nu locuiesc in Centrul Vechi.
Si cum ma plimb eu pe Selari, la un moment dat vad o pasare Flamingo, cum se plimba speriata pe piatra cubica a strazii. Ma gandesc la bietele sale picioare, ca probabil o dor ghearele de la piatra cubica. Ma uit in stanga, imediat dupa fostul Suburbia si vad o curte cu poarta deschisa, din care ieseau diverse pasari exotice, majoritatea Flamingo. Imi zic "ce neglijenta", ma duc si inchid poarta si imi vad de drumul meu, fac dreapta pe Splai si cum ma mai plimb nitel aud o voce de caine cam la vreo 7 ani cum striga "Viata!, Viata!". Ma opresc, normal, dar fara sa fiu uimita de faptul ca auzeam un caine vorbind. Ma uit peste gard [era un gard mic, nu mai radeti, de aia ajungeam sa ma uit >:P] si vad un caine care se uita cu groaza la o curticica interioara imprejmuita cu plasa de Buzau [m-am gandit la asta in vis :))], in care era un urs, si cativa caini speriati de urs.
Instantaneu apar in peisajul curtii Ceta, Miurika si Kata, prietena pistruiata a Reginei Branzei. Fetele sunt si ele de partea cealalta a gardului, Ceta si Kata tin 2 caini mici in brate. In stanga lor se afla un baiat necunoscut, cu un alt caine in brate. Dau sa intru pe poarta, dar brusc ii vad pe oameni cum sunt izolati intr-o incapere stil lift, dar era mult mai mare decat un lift normal, sa zicem 10m/8m. Liftul incepe sa urce echivalentul a vreo 11 etaje de bloc si odata cu el si bucata mea de trotuar ... ma uit in jos dar iata ca nu mi-e teama de inaltime, ci mai mult ma preocupa soarta celor 4 omuleti si a celor 3 caini. Usa liftului se tot deschide la fiecare nivel, si la fiecare vad cele 7 suflete in diferite stari emotionale, care se schimba radical de la un etaj la altul, impreuna cu peisajul incaperii: frica, veselie, flacari, campie cu flori, plansete, un tzarc cu oi, intinsi pe jos - parca fara viata, intr-o incapere verde stil Cube. In tot timpul asta, baiatul necunoscut sta in stanga de tot, cu catelul lui in brate, in timp ce fetele stau in coltul din dreapta, cu potaile tot in brate. Ultima imagine care imi trece prin fata ochilor:
un pat imens, aproape de dimensiunea incaperii-lift; baiatul in stanga, fetele in dreapta, toti sub o plapuma invelita intr-un cearsaf alb cu flori albastre. Patul se clatina de parca ar avea saltea cu apa, iar ei sunt de un calm infiorator. Deodata Kata vorbeste catre fete: "stiu, e o matrice! 2 ori 3 face 6, trebuie sa ne asezam...."

si aici a sunat telefonul si s-a rupt filmul.
Mi-e ciudat ca am retinut visul si atat de mult in detalii, de obicei nu retin nimic din ce visez....

[continuare azi:]
Interpreta-mi-ati visu`, mai ales nu e prima oara cand visez ciudatenii stil Alice in Tara Minunilor. Si nici Inception n-am vazut pana aseara, la care am tinut sa merg abia dupa ce m-am trezit sambata cu ciudateniile astea in creieri.

3 alarm clocks:

Coyote said...

Ba, la altele m-am bagat, dar la asta jur ca nu ma bag. Seamana a vis de Balanta.

We must go deeper.

Miezu` said...

o sa vi-l povestesc si pe ala in care a venit unu sa ma omoare la mine in camera

Kata said...

Mama, ce vis ciudat!...
Si chiar nu imi aduc aminte ce am vrut sa spun cu matricea!:))

Template by:

Free Blog Templates