July 28, 2010

viitorul suna bine

Buna ziua,

Eu sunt Miezu` si sunt mama a 4 baieti. Se poate spune ca am acasa o echipa de futsal, asa ca hai sa zicem ca eu de obicei le cam stau in poarta, sa le incasez toate golurile nebunilor mei.

Baiatul cel mare, adica tatal lor, face cele mai multe nazbatii. :)
Pe Luca o sa-l dau la judo. Are asa un iz de luptator! Intr-o zi am ajuns acasa si mangaia simultan 3 burti de matzi; are skillz.
Pe Razvan il duc la baschet, si-asa imi sparge tot ce inseamna fabricat din sticla de prin casa cu mingea aia, decat sa se apuce de fotbal...
Lui Seba i-am luat tobe. Acum 3 luni mi-a rupt cei mai frumosi trandafiri din gradina si si-a facut bete cu care dadea in toate borcanele de muraturi din camara. Mare pisicher.
Cu Matei o sa se mandreasca mama lui la petreceri ca find cel mai mare dansator. De curand s-a indragostit de o fetita de la gradinita si e romantic nevoie mare. :)

Azi am vorbit cu niste fete despre casatorie, zilele trecute am vorbit cu o fata draguta despre mine, mult. Am facut schimb de roluri.
Ne-am facut mari, fiecare la momentul sau, niciunul in acelasi timp. Eu am crescut incet, pe urma mult si repede-repede, pe urma am zis stop. Inca sunt blocata la semaforul meu rosu la care inca astept sa se elibereze trecerea de pietoni ca sa pot sa fac dreapta pe verdele meu mereu intermitent. Da` si cand o sa treaca toti nemernicii, zebra o sa fie a meaaaaaaa!

PS: "daca si tu te duci in jos, eu unde ma mai duc". Mai am nitel si termin cartea ciudata. Imi place, moartea e semi-induiosata.

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates