July 19, 2010

uu-uiii

Am cam obosit. Zic asta desi mi-e in sfarsit bine, macar dintr-un punct de vedere, dar stiu ca mai am inca atatea de rezolvat si viata parca tot mai scurta mi se pare. Sunt atat de obosita ca nici 3 saptamani daca as dormi nu m-as odihni. Nici o luna de mancat sanatos nu imi va reface ficatul care-mi urla de draci din cauza haosului ordonat in care imi place sa cred ca traiesc.

I would have been a good psychiatrist. Unfortunately, as much as I would enjoy my job, I think I would have over-infected myself with my patients` problems. Sau e foarte probabil sa ma indragostesc de cate-un pacient din dorinta de a-i face pe oameni sa creada in romantism si-n dragostea adevarata si frumoasa; din pacate, deloc sanatoasa. Sau, muhaha, as face experimente. Si cred ca as scrie f mult, desi juramantul mi-ar impune sa nu vorbesc despre pacientii mei, cred ca tot as transforma totul in povesti. Mi-as alege 5 pacienti si i-as pune sa fie personaje intr-un roman de aventuri. In care ar fi fericiti si ar trai happily ever after.

Am in jur feluri de oameni. Tristi, fericiti, ametiti si nebuni, romantici, acriti si imbatraniti, copilarosi si imprastiati, egoisti si plini de ticuri, visatori si seci; printre toti astia nu reusesc sa gasesc unul care sa le aiba pe toate, care sa-mi fie subiectul perfect pe care sa-l vanez si sa-l observ de la distanta. Uite cum sunt, dezvoltam manii si ne mai miram de ce lumea asta e asa cum e.
Iar eu, peste toate zecile de intrebari care-mi trec in fiecare minut prin creier, m-am gasit ca seara, inainte de culcare, ca pentru relaxare, sa citesc o carte despre o moarte nedumerita. O fac mai mult dintr-un experiment, sa vad daca reusesc sa ma influentez sa visez intr-un fel sau altul, dar inconstientul meu tot la astea zilnice se rezuma. De dimineata am visat ca mi s-a furat masina in timp ce dadeam cu aspiratorul in ea. Fie inconstientul meu imi spune ca ar trebui sa curat masina, fie sa utilizez aspiratorul prin casa mai des, fie ca ar trebui sa n-o mai uit descuiata. :D
Nu pun la socoteala ca nu-mi aduc aminte nici 10% din ce visez, dar asta e altceva. :)
Ma duc sa citesc amuzanta mea carte despre moarte. Nu-s emo, e chiar funny si plina de invataminte. :)

"sarmana razbunare, e ca si cum am scoate limba la calaul care ne va taia capul [...] Moartea e suparata. E vremea sa scoatem limba la ea!"
: )

7 alarm clocks:

No Mo' said...

Cred ca m-as lasa pe mana ta de-ai fi... nu psihiatru... psiholog sa zicem. Problema nu mi-e atat de grava :)

Coyote said...

Interpretarea viselor lasă de dorit. Ceea ce subconștientul tău încearcă să-ți transmită este să nu îți mai faci curat niciodată în mașină, că ți-o fură. Și pe bună dreptate. Eu n-am făcut curat în a mea niciodată și uite, nu mi-au furat-o. Q.E.D.

Semnat,

Acritul aka îmbătrânitul.

ZUGRAVU said...

Permiteti o cantare?
Of, of, foaie verde lobodaaaa
Cand toca la Radu Voda
Stateam cu mandra de vorba!

SO:
Si sedeam pe pajiste
Si vorbeam de dragoste
Of, of,
O tineam de cingatoare
of, of,
O-ntrebam pe cin' mai are!

No acum ca am cantat... aveti o tigarE domnuca draghe?

Miezu` said...

@Coyotul acrit, cum, nu ingrijesti tu pe EMO? :| sa nu-mi spui ca ai inceput sa accepti vreun pix care face zgomot, ca asta n-o cred :|
@Zugravul afumat, nu mai am, domnule, ma duc la inot si daca fumez ma sufoc acolo :)))

ZUGRAVU said...

zugravul in perfect compus sau zugravul in atribut vrai sa Zici?

Anonymous said...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Miezu` said...

multumesc, dar acest blog este al meu si nu-mi doresc nimic de pe urma lui

Template by:

Free Blog Templates