July 30, 2010

narcisa fluturas ma numesc

Eu scot ce-i mai bun si mai frumos din omul de langa mine.
Il fac sa fie at his best, sa fie mandrul cel mai mandru... ca doar e-al meu. Si ce-i al meu e cel mai frumos si mai smecher, ca doar de-aia stau eu cu el. :glowing in the dark: Si ei stiu asta, fiecare din ei stie ce inseamna sa stai pe piedestal si sa fii poleit cu mandria de a fi al meu. Ca pe urma dau eu coarnele si piedestalele jos din creieri, asta e altceva. : )))
La gradinita o sa le rup capetele mamelor care vor spune ca mucosii lor sunt cei mai frumosi. Jos labele, muierilor, PURADEII MEI SUNT CEI MAI FRUMOSI! :)))

Si pe urma fac ce fac si mi se arata fatza urata a situatiei. Demonilor. : ))

Dar ce zic eu aici, femme-fatale ce ma dau in seara asta. Stiti ca nu ma consider asa, probabil ca se intampla ceva azi cu starea mea de spirit, DADADADADA, am terminat cartea despre moarte, se termina nesimtit de romantic :))))) Si mai e ceva, cred ca pentru ca am baut prea multa apa din piscina unde ma chinui sa invat sa DEPASESC O MARE TEMERE, sigur mi s-a urcat clorul la creieri! A dracului apa, mi-e o frica de ea de mor si nu inteleg de ce totusi ma incapatanez sa inghit atata! :)))

Ce voiam sa zic e ca maine plecam in Vama. Stiu, stiu... din nou! :))
zBye!



[ma simt bine, nu-s mai simpatica atunci cand mi-e bine? Daaa, merge... :)]

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates