May 22, 2008

fanchi miez of mine

In a funky mood. :D


V-am spus vreodata ca sunt plina de draci pe soferii idioti? Evident, vorbesc din calitatea mea de fervent pieton. Da, frate, de 4 ori m-a lovit masina in viata asta putina a mea* [am o gluma aici, o dau mai tarziu, cu stelutza :D], si de 4 ori eram pe trecerea de pieton. A, voi stiati de 3 astfel de interventii?! :)))
Pai, normal, pt ca a patra oara s-a intamplat azi :)))) N-am nimic, am sters putin aceeasi trecere de pietoni pe care s-a intamplat si evenimentul cu nr 3. Detest zebrele; ma refer la alea de capul lor, fara semafor, decat sa traversez pe o zebra d'asta seaca, mai bine o iau pe unde apuc. Oricum nu le respecta soferu` jmen.
EOS. [adica nu masina, ci end of story, ca tot se foloseste EOD-end of day din ce in ce mai des, asa ca aplicam si noi regula la orice, sa fim "cul"]

Soooo... what's new?
Am racit. Azi am stranutat ca tot balamucu`, nu ca la balamuc.
Imi astept un buchetel de toporasi de la munte - o sa uiti, mai pun un pariu. :P

In rest sunt bine, astept sesiunea si pe urma plec la mare. In fiecare weekend. :D
Cheers!

PS: Ma apuc de scoala de soferi, sa lovesc si eu copii pe zebre, muhahahhaaaa! silly.

Muzica pt azi: Elvis Presley - I Got Lucky, Guns n` Roses - Sweet Child of Mine, Kruder & Dorfmeister - Shades si niste Louis Armstrong - Christmas in New Orleans :D
Poza pt azi: "Uite-aici as vrea sa mooooor..." :) by Mireille [Nessebar --> 30.04.`08]
Cuvant pt azi: Funky! :D

4 alarm clocks:

Anonymous said...

Uff! Glad you're ok. Nu te vad prea bine ca pieton. Nu poti sa indoi capote. Weekend jmen!

Mihai said...

adica pleci in vama in fiecare weekend

Miezu` said...

yeah, I'm ok :)

nu ma mai duc in Vama, ma duc la mare...
si vad eu pe unde apuc sa dorm... desi sper sa ma intorc nedormita, ah, viata! :D

Didi said...

bai miez, sa stii ca si eu am discutii cu domnii soferi, dar vreau sa-ti mai spun si ca abia DUPA ce am facut scoala de soferi am vazut trecerile de pietoni si din perspectiva conduc(a)torilor... ca si eu inainte vedeam zebra si ma bagam rapid pe ea, ca "sa ma calce, sint pe zebra, il dau in judecata!", numai ca am trait si cealalta parte, adica mergind regulamentar cu 50 se arunca nenea pietonu pe zebra ca, na, are voie, si chit ca te da in judecata s-ar putea sa opresti cam greu si daca vrei... acuma eu am incredere in tine ca esti fetita cuminte si nu practici sporturi d-astea periculoase la treceri :), si sint de acord ca muuuuulti sint idioti... but always bear in mind at least 2 perspectives :)

Template by:

Free Blog Templates