May 19, 2008

Bla, bla, blog, cum zicea Didi.

Dar in situatia de fata cum vine ... "fuck, fuck, du-te si polueaza alta viata"?



Evident, te-ai prins... yeaaaaah, u the smart one!!!!! Of.
Mda, am capul plin de omuleti din aia de la subsol, plin de idei macabre si scenarii de film.
Glumesc, : ))
Sau nu glumesc, muhahaha.

Uatevar, dudes.
Mi s-a spus ca uneori bag bloguri de un rand si ca "moama, aia inseamna la tine ca ai scris?!".
Nu accept critica neconstructiva. Wastes my time si mi-e si sila sa bag un smiley pe messenger, cand de fapt ridic o spranceana si ma amuz ca-ti pierzi si tu timpul cu asa ceva.
Imi critici randurile prin comentarii, daca ai ceva de zis. In rest ia locul asta ca pe ceva al meu, ce eu am decis sa-ti permit sa-l vezi.
Nu-ti convine ... stii poezia. :)

Foto: meet Smiley, the pavement who thought it ruled the [park's] world.

A, cum ramane, pot sa-mi spun mie ... "fuck, fuck, du-te si polueaza alta viata"?
Neaaah ... eeeeeeverybody loves the Miez! :)

0 alarm clocks:

Template by:

Free Blog Templates