May 18, 2008

Aiurea-n prag de vara

Yes, been a while.
Sper sa nu mai am probleme cu PC-ul; sa ma intelegeti ca pe orice om aflat in deriva, ma enerveaza sa n-am acces la drog.

To be continued sau nu. Am milioane de idei de scris, nu neaparat de impartasit, but things have really changed these days si trebe descarcare.
Nu stiu daca mai sunt pe drumul ala bun pe care aveam puternica senzatie ca m-as afla. Am o vaga banuiala cum ca din anumite puncte de vedere ma duc in jos, iar asta mi-o tot confirma cate unul, cate un altul si ma deranjeaza daca deja e atat de vizibil.
Inca sunt in stadiul de stand by. Ascult niste Queen si poate o sa ma linistesc.

Am draci pe noua `eu` si pe oamenii pe care nu reusesc sa ii fac sa vada ce vad eu sau macar sa ii fac sa imi dea contraargumente la ceea ce le reprosez. Nu-mi place sa am dreptate mereu, iar cand iti spun ca gresesti nu ridica tonul si nu te mai uita incruntat la mine, fii destept si dovedeste-mi ca gresesc;
minte-ma, dracului, sunt satula de atata liniste utilizata aiurea.

2 alarm clocks:

Anonymous said...

ah, barbatii! ah, femeile?

Miezu` said...

ah! ce vrei?

Template by:

Free Blog Templates