February 16, 2012

viata fara pisici

Nu credeam ca voi ajunge in punctul in care voi spune ca nu am un animal in casa. Sintagma este corecta de cateva luni, adica de tot atatea luni de cand m-am mutat din casa alor mei. Dar aveam animale in casa lor, deci pana la urma sintagma asta nu era chiar corecta, si pentru ca inca nu m-am dezobisnuit de a scoate pe gura cuvantul "acasa" atunci cand fac referire la casa parintilor mei.

De mult nu m-am mai lovit de o melodie ca asta. Care sa ma loveasca si ea inapoi, care sa se lipeasca de creierul si centrii mei nervosi de parca ar fi ceva caruia nici macar nume nu-i pot gasi.
Ca si cum ar fi ea insasi un adeziv, un adeziv care sa mi se lipeasca de minte si de tot aerul pe care il respir.

"Cum sa nu-ti gasesti locul? Cum sa stai locului si sa nu-ti gasesti locul?" de azi dimineata ma gandesc cum sa raspund la intrebarea asta.

viata fara pisici e ceva ciudat.

5 alarm clocks:

Zugravu said...

Cine-a zis ca viata trebuie sa fie fara pisici? Raspunsul la intrebarea ta e aici: http://www.martineroch.com/en/les-enfants.html

Merge? :D

Miezu` said...

nu prea merge. hartiile astea nu miauna si nici nu ti se incolacesc pe picioare cand te simt ca esti suparat :)

Coyote said...

Și nu lasă păr și nu au nevoie de îngrijire și nu te trezesc dimineața la 5 și nu îți distrug perdeaua și nu sunt o problemă când ai de plecat undeva pentru mai multe zile. Gen.
Dar viața fără pisici este, într-adevăr, ciudată. Mai simplă, dar nu întotdeauna simplitatea este obiectivul.

Zugravu said...

Atunci sa pun(em) intrebarea: de ce nu te-ai mutat cu purcel, cu catel, cu tot? Si cu pisici deci.

Miezu` said...

@zugravu: pentru ca "1st".

Template by:

Free Blog Templates